wilt iemand dit beamen?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef jogy het volgende:
Geen slecht bot in die gozer's lichaam, dat is waar. En hij woont natuurlijk in het beste dorp van Nederland en omstreken.
al bijna 6 jaar verkeringquote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Vrouwen... je kan beter kippen houwen![]()
Net zo zijn als Murp. Iedereen denkt wel aan hem met verkiezingen (of pas achteraf) maar niemand nomineert hemquote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef renz0r het volgende:
Hoe
quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Net zo zijn als Murp. Iedereen denkt wel aan hem met verkiezingen (of pas achteraf) maar niemand nomineert hem.
Dat moet jij niet zeggen, dat moeten andere mensen zeggenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef murp het volgende:
wat is ze lief die SeaOfLove .....
De user waar jij op reageerde zei dat het nergens op sloeg.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:31 schreef murp het volgende:
[..]
dus het is geen woord, het zijn afkortingen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
De user waar jij op reageerde zei dat het nergens op sloeg.
Dat zou je dan ook niet verdient hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:56 schreef KopieerMachine het volgende:
mijn avatar staat nog niet in jou avatar
voor klachten:quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:56 schreef KopieerMachine het volgende:
mijn avatar staat nog niet in jou avatar
nee maar anders heb ik niks over Murp te zeiken... moet toch wat hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Dat zou je dan ook niet verdient hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |