murp is liefquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:33 schreef opgebaarde het volgende:
Dan wil ik mij hierbij distantieren van dit gepeupel en wil ik niet in aanmerking komen voor deze award, ik hak nog eerder mijn rechterarm ervan af
nahhh jij bent hetquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar ik ben narcistisch en ik hak gewoon graag mijn arm deraf, problemen mee belhamel?!![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is dit een verkapt ik-hou-van-remlof-topic , ik ben alleen undercover nuquote:Op dinsdag 28 november 2006 00:49 schreef remlof het volgende:
murp is...
err
laat ik het zo zeggen: er zijn ergere
heb ik niet beebquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:05 schreef BeeDee het volgende:
Ik heb wel 's gehoord dat je dan moet PM'en !![]()
Nahhh ik heb het gewoonweg niet, voor niemand nietquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ligt aan wie je adoreert denk ik...![]()
![]()
![]()
Stinkt naar de misdaad..quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nahhh ik heb het gewoonweg niet, voor niemand niet![]()
maar die heeft die Amerikaanse vrouw gewonnen, toen van boven op de kast de stekker van haar tv in het stopcontact probeerde te duwen maar beknelt raakte tussen de kast en de muur en 12 dagen later pas dood aangetroffen werdquote:
WTF? Dat is een terechte winnares!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
maar die heeft die Amerikaanse vrouw gewonnen, toen van boven op de kast de stekker van haar tv in het stopcontact probeerde te duwen maar beknelt raakte tussen de kast en de muur en 12 dagen later pas dood aangetroffen werd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |