Mwoah. Nu nog bruikbaar en als hij naar uitstekend ervaring gaat heb je helemaal een goedkope coach.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:28 schreef Daemon19 het volgende:
In mijn ogen te oud. Hij is over een week 34..
Maar dat moet je zelf bekijken. Als jij het risico op een blessure toelaatbaar vindt..
haha zie het alquote:Op woensdag 29 november 2006 23:42 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik had het over Swennus' speler..
Kijk maar ff naar onze posttijden..
Dat is wel heel veelquote:Op donderdag 30 november 2006 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof de duur van de blessures verhoogd zijn. Vorige week heb ik er al een speler voor 7 weken uitgeschopt en gisteren voor 9 weken.
Om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit meer dan 6 weken gezienquote:Op donderdag 30 november 2006 11:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar toch is het zo...
Nu heb je er dus ook een van 9 gezien.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb nog nooit meer dan 6 weken gezien
Ik had er laatst inderdaad ook een van 9 weken. Volgens mij toch echts iets veranderd ja..quote:Op donderdag 30 november 2006 08:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb het gevoel alsof de duur van de blessures verhoogd zijn. Vorige week heb ik er al een speler voor 7 weken uitgeschopt en gisteren voor 9 weken.
Hij doet zijn naam eer aanquote:Op donderdag 30 november 2006 12:20 schreef maniack28 het volgende:
Bekertegenstander bekend: Dramathinaikos (144504) #4 in VIII.1679
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
Ratings van zn laatste wedstrijd
Foetre komt ook eens langs..quote:
Transfer list: Wingerquote:Luís Halat (87367916)
21 years, weak form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Chile
Total Skill Index (TSI): 6 580
Wage: 2 040 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: excellent Passing: poor
Winger: formidable Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: weak
Mijn VIII'e klasse tegenstander is ook niet veelquote:Op donderdag 30 november 2006 15:11 schreef Verbal_Kint het volgende:
VIII'e klasser in de beker, met zo'n 90 hatstats
lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |