quote:Ove Hjertby (84493199)
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 6 470
Loon: 1 968 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
En als ze het wel halen zullen ze spelen met een ontzettend jet-lagquote:Op dinsdag 28 november 2006 19:26 schreef twi het volgende:
Meuh, 75k is zelfs wat duur betaald tegenwoordig voor eentje zonder ervaring. Een keeper kopen van 19 getuigt niet van al te veel slimheid. Vandaar dat ik er eentje van 20 onder de lat heb staan, die zijn veel beter
Ik moet vannacht spelen in Nieuw Zeeland. Nu ben ik pas vanmiddag vertrokken met de selectie, dus ik betwijfel of we het gaan halen
178 696 ¤ voor gevangenquote:Rene Loenen (142097372)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 510
Loon: 820 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
als je me 10% geeft praten we nergens meer overquote:Op woensdag 29 november 2006 14:30 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
178 696 ¤ voor gevangenMet dank aan de jeugdopleiding en de openingsbieders uit dit topic
![]()
Bij mij hebben ze allemaal nog uitstekend conditiequote:Op woensdag 29 november 2006 14:19 schreef -J-D- het volgende:
Ben maar overgestapt naar conditie.
Al mn mids hebben goed conditie, dus 1 weekje trainen is voldoende.
2-3-5? Dan heb je voorin toch 5 man centraal lopen en verlies je je training? Of zie ik het verkeerd?quote:Op woensdag 29 november 2006 15:14 schreef Lennox het volgende:
Straks maar 2-3-5 en korte pass. Ik zou uitermate tevreden zijn als er 2 stijgen in passing. Blijft altijd lastig inschatten bij spelers...
Volgende week voor het eerst in de historie een weekje conditie. Wat mids die naar goed zijn gezakt terugtrainen. Tevens staan veel trainees op waardeloos/ramzalig conditie.
Dat was te merken, met 4-0 op de broek gehad. Maargoed, voor elke tegengoal heb ik 3k gekregen, dus mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 29 november 2006 09:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
En als ze het wel halen zullen ze spelen met een ontzettend jet-lag
Hij zal wel 2-5-3 bedoelen.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:45 schreef twi het volgende:
[..]
2-3-5? Dan heb je voorin toch 5 man centraal lopen en verlies je je training? Of zie ik het verkeerd?
Inderdaad.. dan had ik ook wel 10-0 willen verliezenquote:Op woensdag 29 november 2006 15:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was te merken, met 4-0 op de broek gehad. Maargoed, voor elke tegengoal heb ik 3k gekregen, dus mij hoor je niet klagen
Typo iddquote:Op woensdag 29 november 2006 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zal wel 2-5-3 bedoelen.
Dat had ik al bedachtquote:Op woensdag 29 november 2006 16:05 schreef Yankee_One het volgende:
Kan je doen. Maar dan zou ik wel de weken die je overhebt (wanneer een spits al op SN staat en de andere nog 2 weken training nodig hebben) skilltrades laten spelen en dus niet bij een overstap zitten met spelers die SN +2 zijn
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat had ik al bedachtMaar bedankt voor de tip
![]()
Planning is wel voor ver wegover 2 seizoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |