Kom op, dit staat letterlijk in de regels van Hattrick zelf.quote:Op dinsdag 28 november 2006 10:37 schreef MrMoon het volgende:
Hoeveel % van je supporters raak je kwijt als je van regio veranderd?
Tijd Voor Promotiequote:Op dinsdag 28 november 2006 09:28 schreef BUG80 het volgende:
Terugvechten Voor Promotie!
Dat zou wel luxe zijn jaquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Heb wel erg veel zin in het volgend seizoen... betekenen die rente-aanpassingen dan ook dat je geen rente meer betaald als je in de min staat
Het is mij niet geheel duidelijk in die tekst, maar het lijkt meer op dat dat gehalveerd wordt en daarbij ook blijft.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Heb wel erg veel zin in het volgend seizoen... betekenen die rente-aanpassingen dan ook dat je geen rente meer betaald als je in de min staat
Rente wordt nu gehalveerd, na volgend seizoen nog een keer en het seizoen daarna afgeschaftquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is mij niet geheel duidelijk in die tekst, maar het lijkt meer op dat dat gehalveerd wordt en daarbij ook blijft.
Eerst gehalveerd, dan nog eens gehalveerd en daarna helemaal afgeschaft. Met andere woorden, over een aantal seizoenen kun je geen rente meer krijgen over het geld dat je in de plus staat.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is mij niet geheel duidelijk in die tekst, maar het lijkt meer op dat dat gehalveerd wordt en daarbij ook blijft.
maar is dat ook voor de rente die je moet betalen als je in de min staat? Ik dacht uit de tekst te begrijpen dat dat alleen maar gehalveerd wordt.. en dat alleen de rente die je verdient afgeschaft wordt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerst gehalveerd, dan nog eens gehalveerd en daarna helemaal afgeschaft. Met andere woorden, over een aantal seizoenen kun je geen rente meer krijgen over het geld dat je in de plus staat.
De rente die je moet betalen als je in de min staat, die blijft gewoon. Daar veranderen ze niets aan.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar is dat ook voor de rente die je moet betalen als je in de min staat? Ik dacht uit de tekst te begrijpen dat dat alleen maar gehalveerd wordt.. en dat alleen de rente die je verdient afgeschaft wordt.
De opdrachten die je in het begin moet doen leveren toch al geld op. Dan zouden ze dat in een nieuw jasje moeten gaan steken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:42 schreef TheVulture het volgende:
Het zou leuker zijn als je met die wapenfeiten geldbedragen kunt verdienen
Dan snap ik dit zinnetje niet. Daar spreken ze over 2 dingen namelijk. Ik dacht dat het ene te maken had met de rente in de plus en het andere met de rente in de min.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De rente die je moet betalen als je in de min staat, die blijft gewoon. Daar veranderen ze niets aan.
quote:Het seizoen na het aanstaande seizoen (vanaf maart): interesten worden opnieuw gehalveerd en maximuminkomsten uit interesten worden eveneens gehalveerd.
Dat is toch logisch.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan snap ik dit zinnetje niet. Daar spreken ze over 2 dingen namelijk. Ik dacht dat het ene te maken had met de rente in de plus en het andere met de rente in de min.
[..]
Ik zit precies met hetzelfde Yankee. Alleen zijn het bij mij (nu) 19 jarige met Briljant + x def en redelijk passen. Volgend seizoen zal ik ze denk ik niet echt nodig hebben en het worden voor een VIII wel aardige salaris kanonnen. Daarnaast kan je 18 jarige ook al ervaring op laten doen als ze in A team spelen. Ben alleen benieuwd naar de prijzen volgend seizoen, daar ik die spelers nu met 4/500k winst maar kan verkopen. En dat voor 2,5 seizoen trainen. (aankoop ben je toch altijd wel 2/300k kwijt voor 17 jarige goed/redelijk)quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:05 schreef Yankee_One het volgende:
Twijfel twijfel ....
Ik train deze week nog verdedigen, maar weet niet wie ik op moet stellen. Spelers van 19/20 die over 5 weken op wereldklasse verkocht worden of trainees van 17/18 die over een seizoen ongeveer mijn team moeten dragen.
Iemand tips, ik zit er aan te denken om 2/3 van 19/20 op te stellen en de resterende plaatsen met jonkies..
Bij conditie krijgen alle spelers training.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:18 schreef -J-D- het volgende:
Conditie trainen denk ik.
Alleen de spelers die spelen krijgen de training dan he? Alle 11 he?
Alleen bij SP kregen ook de andere spelers training, maar bij conditie toch niet?
Ja sorry. Ben net nieuw in dit spel.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij conditie krijgen alle spelers training.
Raadpleeg ook de help gewoon even, daar staat het heel erg mooi in uitgelegd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |