Heet hij Chilavert?quote:Op maandag 4 december 2006 11:25 schreef Stinger__ het volgende:
Ik heb een 18jarige keeper met GOED keepen en redelijk spelhervatting gepulled,
3000-nogwat TSI.
Niet onaardig..
Dit is al de 3dequote:Op maandag 4 december 2006 11:04 schreef maniack28 het volgende:
Waarom Chen nu weerWaarom krijgen de mensen die het niet verdienen altijd zo'n goeie pull
Ik help Chen al seizoenen lang, maar hij snapt er geen kont van en dan krijgt hij zo'n pull
HET HATTRICK LEVEN IS NIET EERLIJK!!!!!!!!!!
Eensch, ik speel het spelletje nou zo'n 10 seizoenen en de enige uitstekend pull die ik ooit heb gehad had uitstekend passen en verder noppes.quote:Op maandag 4 december 2006 11:04 schreef maniack28 het volgende:
Waarom Chen nu weerWaarom krijgen de mensen die het niet verdienen altijd zo'n goeie pull
Ik help Chen al seizoenen lang, maar hij snapt er geen kont van en dan krijgt hij zo'n pull
Ik pull al 2 maanden achter elkaar mensen die ik allemaal heb verkocht voor minsten 75kquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eensch, ik speel het spelletje nou zo'n 10 seizoenen en de enige uitstekend pull die ik ooit heb gehad had uitstekend passen en verder noppes.
De laatste maand niets meer gepulled wat überhaupt verkoopbaar bleek
quote:Op maandag 4 december 2006 11:04 schreef maniack28 het volgende:
En wanneer mag ik he he? Waar is mijn dank voor het helpen van Chenquote:Op maandag 4 december 2006 12:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
cheer up joralf en gun chen ook zijn lolletje![]()
Ik nu pas weer, sinds euhm... 3 maanden terug een fastsoenlijke pullquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Eensch, ik speel het spelletje nou zo'n 10 seizoenen en de enige uitstekend pull die ik ooit heb gehad had uitstekend passen en verder noppes.
De laatste maand niets meer gepulled wat überhaupt verkoopbaar bleek
De laatste fatsoenlijke hier is 3 seizoenen geleden... Staan op de nominatie voor verkoop vanwege hun salaris...quote:Op maandag 4 december 2006 13:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik nu pas weer, sinds euhm... 3 maanden terug een fastsoenlijke pull
fatsoenlijke in de zin van verkoopbaar, niet in de zin van goed met bijstatquote:Op maandag 4 december 2006 13:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De laatste fatsoenlijke hier is 3 seizoenen geleden... Staan op de nominatie voor verkoop vanwege hun salaris...
Ik ben dr ook weer bang voorquote:Op maandag 4 december 2006 14:51 schreef Yankee_One het volgende:
aah over een uurtje lekker een relatief gigantische loonstijging aanschouwen
Ik zit op 3,5 ton per weekquote:Op maandag 4 december 2006 14:51 schreef Yankee_One het volgende:
aah over een uurtje lekker een relatief gigantische loonstijging aanschouwen
Uhuquote:Op maandag 4 december 2006 14:59 schreef Lennox het volgende:
Ik wou net zeggen. Ik geloof dat Chen iedere keer in week 1 minimaal 17 jaar redelijk pulled. Die def is ook super natuurlijk.
*is jaloers*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |