Morgen (maandag 4 december) dus!quote:Op zondag 3 december 2006 14:48 schreef versabommie het volgende:
Volgende week maandag toch?
Laffe scheiteendquote:Op maandag 4 december 2006 14:20 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het een nog steeds een beetje eng, om buiten BB te gaan![]()
Ik hoop dat ik de moed ergens bij vandaan kan schrapen![]()
Jij bent zelf ook al volop buiten BB aan het posten hè?quote:
SSSSSSSSSTTTTTTquote:Op maandag 4 december 2006 15:11 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook al volop buiten BB aan het posten hè?
Geef me maar een handje, dan neem ik je mee de grote FOK-wereld in.quote:Op maandag 4 december 2006 14:20 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het een nog steeds een beetje eng, om buiten BB te gaan![]()
Ik hoop dat ik de moed ergens bij vandaan kan schrapen![]()
Kweenie, zodra ik er om ga zeuren denk ikquote:Op maandag 4 december 2006 17:33 schreef Jappie het volgende:
Hoe laat sluit deze toko eik precies...
Een eend heeft geen handjes, muts.quote:Op maandag 4 december 2006 17:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geef me maar een handje, dan neem ik je mee de grote FOK-wereld in.
Demins zegt om 19:00 uur precies, dusss....quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kweenie, zodra ik er om ga zeuren denk ik
Fluugggiebeeb..quote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kweenie, zodra ik er om ga zeuren denk ik
Laat lullen joh...die denkt nog steeds dat ze het zelf voor het zeggen hebben hier...quote:Op maandag 4 december 2006 17:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Demins zegt om 19:00 uur precies, dusss....
Ik ben helemaal niet dominant in het echie, vraag maar aan Bommelsquote:Op maandag 4 december 2006 17:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Fluugggiebeeb..![]()
![]()
![]()
Ik zal je missen dominant modje...![]()
![]()
"compensatiedrang"quote:Op maandag 4 december 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dominant in het echie, vraag maar aan Bommels![]()
Wat ? Kon je niet tegen hem op ?quote:Op maandag 4 december 2006 17:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet dominant in het echie, vraag maar aan Bommels![]()
Ja wat wil jequote:
Sniequote:
De vieze glijer, en dat was het ? Nog wat weggegeven of was-ie daar te gierig voor ?quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja wat wil je
Ik bedoel, hij kwam aanzetten met een roos
bommie was en is keiliefquote:Op maandag 4 december 2006 17:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
De vieze glijer, en dat was het ? Nog wat weggegeven of was-ie daar te gierig voor ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |