de eerste 2 punten ja. de 3e echt niequote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
Alles is toch goed zo gekomen.
Een mislukt seizoen, met een mislukte finale, met een mislukte winnaar.
Mooi geformuleerd.quote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef NorthernStar het volgende:
Alles is toch goed zo gekomen.
Een mislukt seizoen, met een mislukte finale, met een mislukte winnaar.
toen konden we het leeghalen van het huis nog volgen op de streamsquote:
Nou ja kaal ...quote:Op maandag 27 november 2006 22:12 schreef svann het volgende:
Wat een kaal einde.
Jup, met een minimum van 170.000quote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef Day het volgende:
Terechte winnaar wat mij betreft.
Maar hij wint dus alleen de inhoud van zijn kluisje?
Yups.quote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef Day het volgende:
Nee, dat was gegarandeerd mocht de winnaar minder in zijn kluisje hebben. Waarmee het hele idee achter de kluisjes ook meteen geheel nutteloos wasquote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef PC eend het volgende:
Ik dacht dat er een gegarandeerd bedrag was, wat de winnaar zowiezo kreeg plus de inhoud van zijn kluis (en dan nog die van dat telefoontje)
Was dat niet expres?quote:Op maandag 27 november 2006 22:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
toen konden we het leeghalen van het huis nog volgen op de streams
Voor de kijker was dit de hardste BB ooit om te kijken jaquote:Op maandag 27 november 2006 22:13 schreef Bep het volgende:
Dit was echt de meest harde , de meest meedogenloze bb die er ooit was![]()
Als ze het volgend jaar nog harder willen spelen , doen ze misschien wel 3 maanden een winterslaap en degene die het laatst wakker wordt heeft dan gewonnen
Dat is nog het meest erge ja. Niks geen 4 ton of wat dan ook. Er kon waarschijnlijk niet meer af vanwege de slechte kijkcijfers.quote:Op maandag 27 november 2006 22:14 schreef Day het volgende:
max 175 dus denk ikquote:Op maandag 27 november 2006 22:16 schreef avonne het volgende:
Wat heeft hij nou gewonnen?
De inhoud van zijn kluisje?
Wat was dat gepraat over "de winnaar krijgt 175 duizend euro" dan?
Het maakt dus niet uit wat er gekluisd werd tijdens de 3 maanden, want het was toch 175 duizend ongeveer?
Wat raar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |