Modje van niksquote:Op maandag 27 november 2006 22:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
* teamlead kijkt demonstratief de andere kant uit
Begin nu niet weer.quote:
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 23:03 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ken een aantal users die dat van harte beamen
TL, ik vind je een goede mod. Punt.quote:Op maandag 27 november 2006 23:03 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ken een aantal users die dat van harte beamen
Wassup met die column van Daphne Dekkers?quote:Op maandag 27 november 2006 23:22 schreef SunChaser het volgende:
Nu bij land van maas en geel
In t programma van Veldhuis en Kemper hebben ze t over Daphne en haar columns dus schreef Daphne zaterdag een zure column in de Telegraaf.quote:Op maandag 27 november 2006 23:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wassup met die column van Daphne Dekkers?
je mist niksquote:Op maandag 27 november 2006 23:11 schreef gringoman het volgende:
Staat de live uitzending filmpje nog ergens?
KPNquote:Op dinsdag 28 november 2006 08:12 schreef blomst het volgende:
Wie heeft er ook alweer gewonnen?
Ja maar dat zag er erg gemaakt uit, omdat ze elkaar waarschijnlijk al eerder gezien haddenquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:28 schreef bloodymary het volgende:
Is er eigenlijk te zien geweest dat Monique en Rob weer bij elkaar kwamen?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja maar dat zag er erg gemaakt uit, omdat ze elkaar waarschijnlijk al eerder gezien hadden
OMG. De eerst BB finale keken wel niet hoeveel mensen? 3 miljoen.quote:Op maandag 27 november 2006 22:12 schreef SunChaser het volgende:
Kijkcijfers: 392.000
Tja ik denk dat het door de zender Talpa komt, de meeste mensen uit mijn omgeving weigeren naar Talpa te kijken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
OMG. De eerst BB finale keken wel niet hoeveel mensen? 3 miljoen.
Ach een subtiel trapje na.quote:Op maandag 27 november 2006 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Vooral die vraag aan Rik of hij niet heimelijk iets voor Jeroen voelde gaat m.i. ver over de schreef.
Raar vind ik dat dan. Ik kijk naar programma 's die ik leuk vind, maakt em niet uit welke zender ze op uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja ik denk dat het door de zender Talpa komt, de meeste mensen uit mijn omgeving weigeren naar Talpa te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |