Dat mag - het vier gangen verrassingsmenu - maar het sloeg meer op de vragen van DAM.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef DutchTrain het volgende:
Of moeten we nu aan jou vragen wat je gegeten hebt?
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
- het vier gangen verrassingsmenu -
Ik vraag toch ook niet of hij een zware werkdag heeft gehad?quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee?
Dat zijn 3 gangen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk speeltje bij gekregen
Wat leuk dat je daar op uitkomt. Je gaat je eigen restaurantervaringen maar na?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk speeltje bij gekregen
Enkeltje behoort zeker niet tot de mogelijkheden?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
CSA Czech Airlines is goed en goedkoop, maar ik weet niet of ze ook (met een partner - KLM bijvoorbeeld) via Berlijn vliegen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
CSA Czech Airlines is goed en goedkoop, maar ik weet niet of ze ook (met een partner - KLM bijvoorbeeld) via Berlijn vliegen.
Doodsverwensing!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Enkeltje behoort zeker niet tot de mogelijkheden?
Shoot K_man, doe je ook wat nuttigs
Er is geen lijndienst Amsterdam - Berlijn - Praag.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:37 schreef Fogel het volgende:
Geen idee of enkeltjes een optie zijn.
Wat nee Jag? Slechte ervaring met CSA? Ik vind ze zowel in economy als business zeer goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |