De afkorting ICE kan staan voor:* iCE Advertisements* Intercity Expressquote:Op donderdag 30 november 2006 22:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is het verschil tussen de ICE en de IC?
Een PTA'er zou 'm natuurlijk kunnen vertellen dat het verschil zo'n 150 km/h isquote:Op donderdag 30 november 2006 22:25 schreef Jaguarized het volgende:
Dat kan je toch ook zelf opzoeken?![]()
Ik sta dus op de IDFA.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:51 schreef Hik het volgende:
Nog leuke plannen voor het weekend?
Overmorgen IDFA!![]()
(Even naar UIO zwaaien!)
Y ustedes?
Ja, daar zeg je zoiets... wanneer had jij die volgende TRV meet nou geplandquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:32 schreef k_man het volgende:
Hoe komen ze überhaupt op het idee dat je er geld voor zou willen betalen om een dag met zo'n modje opgescheept te zitten? Je zou er geld voor moeten krijgen om zo'n nerd eens een dagje op sleeptouw te nemen.
Een perfect uitgevoerde backhand-service. De houding, de balans, perfect evenwicht. Al zeg ik het zelf.quote:
Kennelijk zijn er mensen die er anders over denken, k_man.quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:32 schreef k_man het volgende:
Hoe komen ze überhaupt op het idee dat je er geld voor zou willen betalen om een dag met zo'n modje opgescheept te zitten? Je zou er geld voor moeten krijgen om zo'n nerd eens een dagje op sleeptouw te nemen.
In plaats daarvan spammen we het HTL forum vol met allerhande vragenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reisgidsen zijn zo overschat
Net als groepsreizen
Heel goed, Jag. Ik duik nu m'n bed in.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe ziet je weekend eruit UIO?
Ah, je bent iets langer blijven hangen in de tapas bar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heel goed, Jag. Ik duik nu m'n bed in.
Begrijp ik nou eigenlijk dat jij iets gaat doen waarvan je al jarenlang roept het nooit te gaan doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:04 schreef k_man het volgende:
Zo... ik heb mij voor laten lichten over slaapzakken en een reisgids gekocht.
De IDFA Docs Around The Clock-marathon meegemaakt. Heb nu een soort van jetlag gevoel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ah, je bent iets langer blijven hangen in de tapas bar.![]()
Ik wacht op het moment dat je onderschrift is aangepast in kampeer_manquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:00 schreef k_man het volgende:
Nee, dat begrijp je helemaal verkeerd.
Morgen ga ik gewoon werkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
Wat ga jij morgen doen DT?
Ik ga vandaag maar eens beginnen met 8 uurtjes te slapenquote:Op zondag 3 december 2006 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag mag ook.
In dronken bui een doodsverwensing gepost ?quote:Op zondag 3 december 2006 01:13 schreef k_man het volgende:
- edit -
Niet dat je kan herinneren dus. Alleen was die fles IJslandse drank vreemdgenoeg wel leeg vanochtend?quote:
Ik neuk niet, ik bedrijf de liefdequote:Op zaterdag 2 december 2006 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog geneukt Flip?
Iets met kampeer_man ?quote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef flipsen het volgende:
We zitten bijna vol... al nieuwe TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |