Dat mag - het vier gangen verrassingsmenu - maar het sloeg meer op de vragen van DAM.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef DutchTrain het volgende:
Of moeten we nu aan jou vragen wat je gegeten hebt?
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:12 schreef k_man het volgende:
- het vier gangen verrassingsmenu -
Ik vraag toch ook niet of hij een zware werkdag heeft gehad?quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand een idee?
Dat zijn 3 gangen.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk speeltje bij gekregen
Wat leuk dat je daar op uitkomt. Je gaat je eigen restaurantervaringen maar na?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk speeltje bij gekregen
Enkeltje behoort zeker niet tot de mogelijkheden?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
CSA Czech Airlines is goed en goedkoop, maar ik weet niet of ze ook (met een partner - KLM bijvoorbeeld) via Berlijn vliegen.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:23 schreef Fogel het volgende:
CSA Czech Airlines is goed en goedkoop, maar ik weet niet of ze ook (met een partner - KLM bijvoorbeeld) via Berlijn vliegen.
Doodsverwensing!quote:Op woensdag 29 november 2006 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Enkeltje behoort zeker niet tot de mogelijkheden?
Shoot K_man, doe je ook wat nuttigs
Er is geen lijndienst Amsterdam - Berlijn - Praag.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:37 schreef Fogel het volgende:
Geen idee of enkeltjes een optie zijn.
Wat nee Jag? Slechte ervaring met CSA? Ik vind ze zowel in economy als business zeer goed!
Nooit van gehoord maar ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 29 november 2006 23:51 schreef Jaguarized het volgende:
Skyeurope? Smartwings?
Ik laat andere werken, bevalt me goedquote:Op woensdag 29 november 2006 23:52 schreef k_man het volgende:
Nee DT krijgt niet bij 100% van z'n vluchten een upgrade.
En DT is in staat zelf dingen op te zoeken.
quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik moet 5 december 's avonds thuis zijn
Je speelt voor Sinterklaas?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ik zal eens kijken
Ik wil dit
1 Dec = AMS - BER
4 Dec = Praag - AMS
Ik moet 5 december 's avonds thuis zijn maar vlieg liever de 4e omdat ik de 6e naar DC ga
Sommige mensen hebben familie, gek he?quote:
Neequote:
Hij was te mooi om niet in te koppen.quote:
Met de ICE naar Berlijn is een beetje om vanuit NL, maar het kan wel. Bovendien rijden er alleen oude tussen Ruhr en Berlijn, dus dan zou ik liever de IC nemen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:14 schreef Fogel het volgende:
Ik zou gewoon vliegen, al is de ICE ook wel OK, lekker in de restauratiewagen eten en wat wijn drinken.
Op de route Düsseldorf-Frankfurt mag je wijn drinken, die rijdt tussen de wijnranken door... Maar verder ben ik het er mee eensquote:Op donderdag 30 november 2006 20:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En in Duitsland drink je bier in het restauratierijtuig, geen wijn
Let je ook nog wel even op of ze de deur goed dicht doen?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef Fogel het volgende:
Stelletje prutsers bij de KLM...
Gewoon een uur vantevoren komen en achteraan aansluiten bij de incheck-baliequote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef Fogel het volgende:
Stelletje prutsers bij de KLM... ze hebben me nog steeds geen ticket gestuurd en ik reis morgen. Moet ik door hun fout (ben al 3 keer opgebeld door hun met de vraag wat mijn adres is zodat ze de tickets op kunnen sturen... de eerste keer was ruim 3 weken geleden. De tickets zijn steeds naar 'de verkeerde interne afdeling gestuurd') 2.5 uur vantevoren op het vliegveld zijn.
Als kinderen nou gewoon ook een eTicket zoudfen mogen hadden we dat gezeik niet gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |