Enkel of retour?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
202 euro kost het met de trein naar Berlijn vanaf Amsterdam
Wel in je sig zetten en wat je nog niet gedaan hebt cursief doen...quote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2006 travel: Buenos Aires - Rosario - Cordoba - Lima - Montevideo - Atlanta - Benalmadena - Berlijn - Salta - Brugge - Knokke
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:16 schreef Douwe het volgende:
Hoi DutchTrain
Ik merk dat het zwaaien alweer wegzakt
quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had kipkerrie, jij?
Nee, wel een appelkoekquote:Op woensdag 29 november 2006 12:17 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie vandaag al een banaan gegeten?
quote:Waarom zijn bananen krom? Door de zwaartekracht gaat de bloemtros naar beneden hangen. De plant groeit krom onder invloed van de zwaartekracht, maar de vruchten blijven naar beneden groeien (geotropie). Het heeft dus niets met het 'groeien naar het licht' te maken.
Ik wil niet beweren dat U liegt, slechts dat U niet geheel eerlijk bent over de zaken die u ons denkt te verkopen als een waarheid. Daarom heb ik ook het vemoeden dat wij Uw andere praktijken wellicht niet geheel serieus moeten nemen.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:09 schreef DutchTrain het volgende:
Ow ik moest nog zwaaien naar iedereenJag
Douwe
Fogel
Dan hoor je er toch pas bij?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wel in je sig zetten en wat je nog niet gedaan hebt cursief doen...
Goh wat grappigquote:
Ik zou er een topic over openen!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
6 december vlieg ik naar DC
Is daar nog wat te doen voor 4 dagen?
Mij wordt niets gevraagdquote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef k_man het volgende:
Oh,is het obligate vragenrondje begonnen?
Bij Keulen en Bonn in de buurt...quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar ligt het vliegveld van Keulen-Bonn?
Hoe ver ongeveer van Den Bosch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |