Mierenneukerquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:11 schreef Fogel het volgende:
Douwe, hoe weet je eigenlijk dat de schappen omgewisseld zijn? Heb je daar als vakkenvuller gewerkt zodat je iedere schap herkent? Of bedoelde je eigenlijk dat de inhoud van die schappen van plek verwisseld was?
Heb je die ster van je Mercedes dan op je voorhoofd laten zettenquote:
Kun je geen Perfect Draft of Beertender krijgen in Noorwegen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef Fogel het volgende:
[Mijmer]Kratjes bier[/Mijmer]
Motivatie: ze verkopen hier zogoed als alleen bier per 6-pack, kratten zijn een zeldzaam gezicht.
Zo he.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:08 schreef Fogel het volgende:
Hey Jag.
Newsflash: Nu ben ik 246 fotos aan het uploaden
Het ging over kratjes...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:18 schreef Douwe het volgende:
[..]
Kun je geen Perfect Draft of Beertender krijgen in Noorwegen?
Tsk. Aanbid jij Mercedes sterren dan?quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Heb je die ster van je Mercedes dan op je voorhoofd laten zetten
[afbeelding]
Spotprijs. Ik ga maar weer eens aan een 6 liter Jupiler vaatje van ¤15 beginnenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ging over kratjes...
Maar ik heb ergens een 5l vaatje Warsteiner gezien voor 400 kroon (iets onder de 50¤).
Ik zocht slechts naar een reden waarom we jou moesten aanbiddenquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:22 schreef k_man het volgende:
Tsk. Aanbid jij Mercedes sterren dan?
Volgens mij kan je hem ook in andere dingen steken.quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:38 schreef Douwe het volgende:
Lijkt wel zo'n ding dat je in je sigarettenaansteker kunt duwen. Zou ie dan ook licht geven?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:48 schreef Douwe het volgende:
Gaan we voortaan eerst hallo zeggen tegen iedereen? Zo lul je wel 7 pagina's vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |