In plaats daarvan spammen we het HTL forum vol met allerhande vragenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Reisgidsen zijn zo overschat
Net als groepsreizen
Heel goed, Jag. Ik duik nu m'n bed in.quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:07 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe ziet je weekend eruit UIO?
Ah, je bent iets langer blijven hangen in de tapas bar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heel goed, Jag. Ik duik nu m'n bed in.
Begrijp ik nou eigenlijk dat jij iets gaat doen waarvan je al jarenlang roept het nooit te gaan doen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:04 schreef k_man het volgende:
Zo... ik heb mij voor laten lichten over slaapzakken en een reisgids gekocht.
De IDFA Docs Around The Clock-marathon meegemaakt. Heb nu een soort van jetlag gevoel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:44 schreef Jaguarized het volgende:
Ah, je bent iets langer blijven hangen in de tapas bar.![]()
Ik wacht op het moment dat je onderschrift is aangepast in kampeer_manquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:00 schreef k_man het volgende:
Nee, dat begrijp je helemaal verkeerd.
Morgen ga ik gewoon werkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
Wat ga jij morgen doen DT?
Ik ga vandaag maar eens beginnen met 8 uurtjes te slapenquote:Op zondag 3 december 2006 00:20 schreef Jaguarized het volgende:
Vandaag mag ook.
In dronken bui een doodsverwensing gepost ?quote:Op zondag 3 december 2006 01:13 schreef k_man het volgende:
- edit -
Niet dat je kan herinneren dus. Alleen was die fles IJslandse drank vreemdgenoeg wel leeg vanochtend?quote:
Ik neuk niet, ik bedrijf de liefdequote:Op zaterdag 2 december 2006 01:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nog geneukt Flip?
Iets met kampeer_man ?quote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef flipsen het volgende:
We zitten bijna vol... al nieuwe TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |