Nee man, dat was bi-ancaquote:Op maandag 27 november 2006 21:26 schreef noucky het volgende:
Jeroen de slechste winnaar ooit.
Droevig hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 21:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ben bang dat er géén bod meer komt.....
Wordt een dooddoener deze uitzending...... Net als de winnaar.....![]()
Rob stormt het podium op, trekt een Magnum 2.5 en schiet Tijn door z'n kop!quote:Op maandag 27 november 2006 21:27 schreef Nostalgist het volgende:
Kom op Rob in beeld !!!!
Laat het Jeroen zijnquote:Op maandag 27 november 2006 21:28 schreef Scope het volgende:
De hotline: degene die opneemt wordt er gelijk uit geflikkerd
Dat zou wel kiezersbedrog zijnquote:Op maandag 27 november 2006 21:28 schreef Scope het volgende:
De hotline: degene die opneemt wordt er gelijk uit geflikkerd
quote:
quote:
Klote hequote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er geen drol van dat ze zo laag hebben ingezet met het bedrag. Zo is er helemaal niets spannends meer aan de finale.
En beiden komen ze met lege handen weer thuis.quote:Op maandag 27 november 2006 21:28 schreef Stereotomy het volgende:
Tijn heeft met zijn broertje in de finale gezeten
Ik had mezelf er al lang bij neergelegd dat hij niet zou winnen, maar ik had liever Jeroen ook niet zien winnenquote:
Rik heeft iig 5000 euroquote:Op maandag 27 november 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En beiden komen ze met lege handen weer thuis.
Je bedoelt dat TIjn nu nog even zijn gedicht opnieuw moet voordragen terwijl Mo naast Rob zit?quote:
En saartje hopelijk ookquote:Op maandag 27 november 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En beiden komen ze met lege handen weer thuis.
BB harder dan ooitquote:Op maandag 27 november 2006 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
KUTOPMERKING van Semih in beeld....
ik snap nog steeds niet dat Micheline daar zo spatisch op reageerdequote:Op maandag 27 november 2006 21:30 schreef Nostalgist het volgende:
KUTOPMERKING van Semih in beeld....
quote:Op maandag 27 november 2006 21:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had mezelf er al lang bij neergelegd dat hij niet zou winnen, maar ik had liever Jeroen ook niet zien winnen
Zit me truitje te sexyquote:Op maandag 27 november 2006 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat TIjn nu nog even zijn gedicht opnieuw moet voordragen terwijl Mo naast Rob zit?![]()
Ach, huilebak Micheline, doe niet zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |