Toch is Big L (in NL) bij veel mensen niet echt bekend heb ik het idee... Is "The Big Picture"(album) een beetje aan te raden?
Had afgelopen week superclip op TMF en ik moet zeggen dat dat ook wel lekker klinkt
quote:helaas ja... god hebben z'n ziel
Op zaterdag 12 januari 2002 21:20 schreef plok het volgende:
De enige die ik ken dat is Big Al, ofwel Alfred Lagarde. Helaas niet meer te bewonderen.
The Big Picture is zeker een goed album!
Jammer dat ie zo vroeg (en door een misverstand) is gestorven!
(Wat heeft Bubba Sparxx trouwens in hemelsnaam met Big L te maken?)
quote:Geen fuck, ik vroeg het me gewoon af.
Wat heeft Bubba Sparxx trouwens in hemelsnaam met Big L te maken
quote:Ik had ook nog nooit iets van Big L gehoort tot hij neergeschoten werd. En ik werd ook nieuwsgierig door Gang Starrs / Premiers reclame voor deze vent. Heb een paar nummers vaan The Big Picture en D.I.T.C. gedowned, en ik vind hem wel aardig. Vooral Ebonicsen The Enemy zijn lekkere nummers vind ik. Maar om hem nou meteen tussen 'Pac en Biggie te zetten is een beetje overdreven eigenlijk. Niet iedereen die dood gaat is meteen The Greatest.
Op zaterdag 12 januari 2002 21:18 schreef DeF2K het volgende:
Had nog nooit echt iets van deze rapper gehoord. Maar omdat Gangstarr er altijd over deed alsof deze man in het rijtje BIG, 2pac, Big Pun past heb ik eens een paar nummertjes gedownload. Ik moet zeggen dat het helemaal niet slecht is...
Zitten best wel een paar leuke nummertjes tussen, met vette (Premo) beats. Z'n flow is zeer zeker ook wel goed, beter dan de gemiddelde rapper...
Toch is Big L (in NL) bij veel mensen niet echt bekend heb ik het idee... Is "The Big Picture"(album) een beetje aan te raden?
quote:Ik vind de beat van Ugly een beetje herrie eigenlijk. Dat heb ik wel vaker met Timbaland. Te veel geluid tegelijk
Op zaterdag 12 januari 2002 21:25 schreef erikh het volgende:
Hoe vinden de fokkers bubba sparxxx dan???Had afgelopen week superclip op TMF en ik moet zeggen dat dat ook wel lekker klinkt
quote:klik jij maar eens hier http://forum.fok.nl/posttopic.php?forum=30
Op zaterdag 12 januari 2002 21:25 schreef erikh het volgende:
Hoe vinden de fokkers bubba sparxxx dan???Had afgelopen week superclip op TMF en ik moet zeggen dat dat ook wel lekker klinkt
quote:Het goeie van 2Pac vind ik dat hij ook teksten met een message maakte. Brenda's Got A Baby en dat soort nummers. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft Big L weinig gemaakt wat je daarmee kan vergelijken.
Op zaterdag 12 januari 2002 21:58 schreef Kid_RisK het volgende:
Big L overtreft Pac echtwel als mc hoor! Vergelijk die flows en punchlines maar eens! Kijk Biggie was gewoon een klasse apart, daar kan Big L weer net niet aan tippen
quote:Ik wist dat ik dit als reactie zou krijgen
Op zaterdag 12 januari 2002 22:01 schreef Premo het volgende:[..]
Het goeie van 2Pac vind ik dat hij ook teksten met een message maakte. Brenda's Got A Baby en dat soort nummers. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft Big L weinig gemaakt wat je daarmee kan vergelijken.
quote:Das wel waar idd, dat je je als Nederlander minder betrokken bij voelt. Op de een of andere manier vind ik het toch altijd wel mooi, liedjes-met-message.
Op zaterdag 12 januari 2002 22:08 schreef Kid_RisK het volgende:[..]
Ik wist dat ik dit als reactie zou krijgen
Pac was voor veel mensen meer dan alleen een goeie rapper. Door dat soort teksten zoals waar jij het over hebt was hij echt een voorbeeld voor een grote groep mensen. Maarja ik leef niet bepaald in een ghetto en kan niet echt relaten met al zn verhalen dus trekt Pac mij persoonlijk minder, omdat ik het gewoon geen geweldige rapper vind.
Ik luister dus liever naar iemand als bijvoorbeeld Big L met scherpe punchlines en dope flows enzo.
Big L heeft wel betere producers vind ik btw. Zeker zijn D.I.T.C. vriendjes ben ik erg blij mee.
that's it
[quote]
Ik had ook nog nooit iets van Big L gehoort tot hij neergeschoten werd. En ik werd ook nieuwsgierig door Gang Starrs / Premiers reclame voor deze vent. Heb een paar nummers vaan The Big Picture en D.I.T.C. gedowned, en ik vind hem wel aardig. Vooral Ebonicsen The Enemy zijn lekkere nummers vind ik. Maar om hem nou meteen tussen 'Pac en Biggie te zetten is een beetje overdreven eigenlijk. Niet iedereen die dood gaat is meteen The Greatest.
[/quite]
Biggie... Tupac? Kunnen niet tegen deze krachtpatser op hoor... Biggie zeker niet die zoog nog erger dan een albanees straatmeisje...
quote:Ik luister ook wel conscious dingen hoor, maar dan van bijvoorbeeld Sage Francis of Blackalicious, omdat ik dat meer kan toepassen om mijn eigen leven zegmaar.
Op zaterdag 12 januari 2002 22:15 schreef Premo het volgende:[..]
Das wel waar idd, dat je je als Nederlander minder betrokken bij voelt. Op de een of andere manier vind ik het toch altijd wel mooi, liedjes-met-message.
quote:Zeker! DITC is de shit!
Big L heeft wel betere producers vind ik btw. Zeker zijn D.I.T.C. vriendjes ben ik erg blij mee.
quote:PARDON?!?! Luister eerst eens ff naar het album Ready To Die voordat je dit soort bullshit post!
Op zaterdag 12 januari 2002 22:22 schreef 4ThloN1000 het volgende:
..Biggie zeker niet die zoog nog erger dan een albanees straatmeisje...
quote:1e nummer van Gangstarr - A decade of Full Clip (ofzoiets...
Op zaterdag 12 januari 2002 22:19 schreef Daewon het volgende:
Ik ken Big L alleen maar van een of ander Gangstarr mp3tje waarin ze op een gegeven ogenblik bij een live optreden "Big L Rest In Peace" roepen.that's it
als je het volgende nummer luistert, (Full Clip zelf) dan zal je het nog een keer horen
ps. laat al dat Biggie is de beste, 2pac is de beste alsjeblieft achterwege, ze waren allebei heel goed (net zoals nog vele rappers) en smaken verschillen
quote:
Op zondag 13 januari 2002 01:16 schreef DeF2K het volgende:[..]
1e nummer van Gangstarr - A decade of Full Clip (ofzoiets...
)
quote:neen, dit komt duidelijk van het verzamel album van Gang Starr : Full Clip
Op zondag 13 januari 2002 18:28 schreef dunniecash het volgende:
Kan ook gewoon de intro van The Big Picture zijn hoor
[..]
quote:
Gangstarr mp3tje waarin ze op een gegeven ogenblik bij een live optreden "Big L Rest In Peace"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |