Haha ik heb ze geen van allen. Ik heb een laptop, met een on-board kaartje waar ik net NFS en PES op kan spelen. Ik zeg alleen dat ik het niet zo snap. Maar iedereen mag het zelf weten he. Als je een GTS had gekocht was je bijvoorbeeld minimaal 150 euro goedkoper uitgeweest, en had je slechts 5-10% ingeleverd (wat je er vast bij had kunnen OC'en).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:30 schreef Merovingian het volgende:
ps3 600 euro + goedkoop kaartje waarmee je toch nog beetje mee kan gamen 180 euro = 780 euro
250 (wii) + 530 voor een 8800 gtx = 780 euro
Dan heb je een pc om heerlijk te gamen en een Wii om heerlijk te gamen![]()
Kijk kerel dat jij oogkleppen op hebt en niet verder wil kijken dan je stoere 360, wil niet zeggen dat andere mensen dat ook niet doen. Ook zijn er mensen die misschien wat meer geld hebben dan jij, en andere bestedingspatronen hebben. Die kopen dus zowel een xbox als een 8800gtx. Dat jij dat niet doet, wil niet zeggen dat alle andere mogelijkheden niet goed zijn.
![]()
het scheelt meer dan 10% tussen een GTS en een GTX. En als ik mijn GTX overclock, dan scheelt het nog veel meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ik heb ze geen van allen. Ik heb een laptop, met een on-board kaartje waar ik net NFS en PES op kan spelen. Ik zeg alleen dat ik het niet zo snap. Maar iedereen mag het zelf weten he. Als je een GTS had gekocht was je bijvoorbeeld minimaal 150 euro goedkoper uitgeweest, en had je slechts 5-10% ingeleverd (wat je er vast bij had kunnen OC'en).
Maar iedereen mag het gelukkkig zelf weten heIk ben tevreden met mijn laptop, jij met je 8800
Ik post zometeen wel een score voor een 8800 GTS.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:05 schreef Merovingian het volgende:
[..]
het scheelt meer dan 10% tussen een GTS en een GTX. En als ik mijn GTX overclock, dan scheelt het nog veel meer
9836 lukt niet met een 8800GTS op standaard snelheid.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:09 schreef bigore het volgende:
Collega van me heeft exact dezelfde opstelling als ik alleen met een GTS kaart
2 gig geheugen
core 2 duo E6600 @ 2,4 ghz, dus gewoon stock
Asus 8800 GTS kaart
zijn score is 9836, dus dat scheelt echt maar bar weinig, en diegene hierboven moet echt even een mobo update en driver update gaan doen denk ik, want die score kan op stock al een stuk hoger.
Ik had net nog even nagevraagd, hij had wel ALLES aangevinkt voordat ie die test ging doen, zit daar nog verschil in? Want ik zet um namelijk meteen aan zonder wat aan te passen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:27 schreef schvvmert het volgende:
[..]
9836 lukt niet met een 8800GTS op standaard snelheid.CPU en GTS overclocked op GTX snelheid haal ik ook zoiets.
toch heeft hij wel een punt, hoewel ieder een eigen mening erover mag hebben.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:11 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik heb dus nooit begrepen wat er nu zoooo geweldig vet is aan een console van zo'n 500 euroEen console van 150-200 euro draait ook prima de meeste spelletjes. Is het niet veel slimmer om in plaats van een XBOX360/PS3 een Wii te kopen, en de rest te investeren in een 8800GTX?
En die 2x zoveel dat vind jij persoonlijk 300 euro extra waard? Terwijl een 200 euro kaart ook het spel vloeiend op je beeldscherm tovert? Het enige wat ik er mee wil zeggen is dat 300 ballen veel geld is waar je inverhouding een hoop andere leuke en complete apparatuur van kan kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:06 schreef Merovingian het volgende:
Tja een kaart van 500 euro zit niet op het knikpunt van de kosten/prestatie grafiek. Een kaart van 500 euro presteert niet 2,5x zoveel als eentje van 200. Daar heb je helemaal gelijk in. Maar misschien toch wel 2x zoveel. Tis dus maar net wat je er voor over hebt. En mensen die A kiezen kunnen zich vaak moeilijk inleven in mensen die B kiezen
Een 200 euro kostend videokaart tovert Infernal, Command & Conquer 3 en Stalker echt niet vloeiend op mijn beeldscherm @1280*1024 met alle visuele opties op maxquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En die 2x zoveel dat vind jij persoonlijk 300 euro extra waard? Terwijl een 200 euro kaart ook het spel vloeiend op je beeldscherm tovert? Het enige wat ik er mee wil zeggen is dat 300 ballen veel geld is waar je inverhouding een hoop andere leuke en complete apparatuur van kan kopen.
okay, als dat je hobby is kan je er wel eens wat meer voor over hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Een 200 euro kostend videokaart tovert Infernal, Command & Conquer 3 en Stalker echt niet vloeiend op mijn beeldscherm @1280*1024 met alle visuele opties op max
En aangezien ik dat wel wil, heb ik er 300 euro wel voor over. En mijn computer is al helemaal compleet voorzien van alle apparatuur die ik wil
We zouden haast een club moeten maken....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:19 schreef Saekerhett het volgende:
Echt ook iedereen heeft een E6600
Ik ook hoor
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:55 schreef Merovingian het volgende:
Tja, het is ook gewoon de processor met de beste prijs-kwaliteit verhoudingen, en dat al een half jaar lang... Dan gaat ie hard de winkels uit denk ik
E6400 is maar iets goedkoper maar wel stuk langzamer en halve cache, E6800 is alleen maar een paar MHz'jes meer, maar wel stukken duurder... En de E6600 is prima over te klokken tot een E6800 als je dat zou willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |