ik zeg dan ook niet dat ze niet met zichzelf mag spelen als ik yvonne, voor een paar vurig gehuurde uurtjes, bestijg.quote:Op maandag 27 november 2006 20:42 schreef immortalsean het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft dat jou gestopt?![]()
Wehehehhe, wat voor een leven heb je als je met Yvonne wilt neukenquote:Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef TheSorrow het volgende:
Hij koopt een vrouw, en denkt alleen aan de hele nacht baggeren, wat een leven heb je dan.... Zou je r niet keihard neuken de hele n8 door?
quote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wehehehhe, wat voor een leven heb je als je met Yvonne wilt neuken
Met hoeveel alcohol ga jij deze veldslag tegemoetquote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
wat een stoot onder de gordel zeg!
quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef The_Terminator het volgende:
Alsof Yvonne de enige is die kan bannen op Fok!
ik denk genoegquote:Op maandag 27 november 2006 20:51 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Met hoeveel alcohol ga jij deze veldslag tegemoet?
flikker ik er een bigmac bij en het zooitje is compleet!quote:Op maandag 27 november 2006 20:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik ga mee, en gooi er een pak Van Nelle bij.![]()
we staan nu op shag en een bigmc. gooi er ook wat in. ruim genoeg...quote:Op maandag 27 november 2006 21:50 schreef KansloosForEver het volgende:
wat moet ze opbrengen?
zelfs daar niet, mien jungquote:Op maandag 27 november 2006 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
wat een stoot onder de gordel zeg!
Is dat dat ding die Kasta gebruikt heeft toen hij miss.cutie4you lag aan te stampen??quote:Op maandag 27 november 2006 23:00 schreef Spike1506 het volgende:
Ik bied een gebruikte condoom!
[afbeelding]
mag het niet hopen. lijkt op een 'regular'...quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat dat ding die Kasta gebruikt heeft toen hij miss.cutie4you lag aan te stampen??![]()
zou dat lukkenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |