Oke...maar hoe stuur je op FOK een PM dan???...gewoon via dat Email adres in je profiel???quote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:
Als X_Kanus_X mij een PM stuurt
Als je geen PM hebt kun je me ook mailen op flugeltje apestaartje fok punt nlquote:Op maandag 27 november 2006 18:20 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Oke...maar hoe stuur je op FOK een PM dan???...gewoon via dat Email adres in je profiel???
Maar ik wil natuurlijk niet vergeten iedereen te bedanken die op mijn heeft gestemd![]()
Maar dat je met 2 fakes in de top 3 staat geeft mij een enorme voldoening...en bewijst ook dat eigenlijk iedereen kan winnen die fotosoep op zijn PC heeft staan, want die fake 2 (Hilde) is in mijn ogen niet eens een fake, maar gewoon wat caps met een regeltje tekst.![]()
Maar nogmaals..... THANX iedereen![]()
![]()
Precies, maar ik vond 'em wel hilarisch.quote:Op maandag 27 november 2006 18:20 schreef X_Kanus_X het volgende:
en bewijst ook dat eigenlijk iedereen kan winnen die fotosoep op zijn PC heeft staan, want die fake 2 (Hilde) is in mijn ogen niet eens een fake, maar gewoon wat caps met een regeltje tekst.![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:51 schreef flugeltje het volgende:EN DE WINNAAR, MET MAAR LIEFST 29 PUNTEN IS FOTO 29 VAN X_Kanus_X
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |