Je hebt mijn (geëditte) code niet helemaal goed overgenomen :)quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dit geeft als output alleen maar "Ar"..
ik snap niet waar ie fout gaat
1 |
ah!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:33 schreef JeRa het volgende:
[..]
Je hebt mijn (geëditte) code niet helemaal goed overgenomen
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 7 | //code zoals ik het gebruik $autojob_time=mktime($_POST['uur'] . "," . $_POST['minuut'] . ",00," . $_POST ['maand']) . "," . $_POST['dag'] . "," . $_POST['jaar']); // de $_POST variabelen worden opgeschoond, heb ik in dit voorbeeld weggelaten. ?> |
oei, blijkt mijn laatste sprankje stille hoop niet ongegrond. Ergens had ik een vermoeden dath et zoiets zou moeten zijn.quote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef Breuls het volgende:
Je geeft een string door aan mktime, in plaats van losse parameters.
1 |
Mjah, daar is toch de manual voor. Daar kan naar verwezen worden, dwing je beginners ook nog eens om op php.net te kijkenquote:Op zondag 10 december 2006 13:21 schreef CraZaay het volgende:
Wellicht is het een idee om in de startpost op te nemen (het is immers voor dummies) wat de verschillende data types zijn (string, integer, etc), hoe de documentatie op php.net te lezen (bv. over parameters), het verschil tussen enkele en dubbele quotes (worden ook hier vaak onnodig/onjuist gebruikt), etc?
Ik heb ooit eens een kleine FAQ gemaakt over php, misschien ben je daar wat meequote:Op zondag 10 december 2006 13:40 schreef Breuls het volgende:
Ik zou zeggen, schrijf er een wiki-pagina over.
Mensen die met PHP beginnen en nog nooit op php.net geweest zijn moeten toch wel uberprutsers zijnquote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, daar is toch de manual voor. Daar kan naar verwezen worden, dwing je beginners ook nog eens om op php.net te kijken
Goeie! Daar staat zo'n beetje in waar ik op doelde.quote:Op zondag 10 december 2006 14:52 schreef fate het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een kleine FAQ gemaakt over php, misschien ben je daar wat mee. Die staat op m'n site voor de geinteresseerden
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | $query = "SELECT * FROM `site_menu` WHERE ParentID='".$ParentID."' ORDER BY id ASC"; $result = mysql_query($query) or die (mysql_error()); while($row = mysql_fetch_array($result)) { $items .= '<li>'.$row[title]; $items .= (build_menu($row[ID])) ? build_menu($row[ID]) : ''; $items .= '</li>'."n"; } return ($items) ? '<ul>'."n".$items.'</ul>'."n" : 0 ; } $menu = build_menu(0); |
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | $query = " SELECT * FROM bookmark_cat, bookmark_links WHERE bookmark_cat.id = bookmark_links.cat_id GROUP BY cat_id"; $result = mysql_query($query) or die (mysql_error()); while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo '<h2>'. $row['cat_naam'] . '</h2>'; echo '<p>' . $row['naam'] . '</p>'; } ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 | link 1 CAT NAAM 1 link 2 CAT NAAM 1 link 3 |
1 2 3 4 5 6 7 8 | link 1 link 2 link 3 CAT NAAM 2 link 4 link 5 |
Je query kun je zo laten. Maar je hele probleem is toch dat je de header maar één keer wilt weergeven? Als je nou eens de header in het loopje telkens opslaat in een variabele en de header alleen weergeeft als ie niet meer overeenkomt met wat er in de variabele staat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:25 schreef super-muffin het volgende:
hm ja, ik had eerst een query in een while loop. Maar dat lijkt me te server belastend. Ik dacht dat er wel een andere manier moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |