gaat prima, zeker een weekendje is geen probleem en voor een weekje weg zijn voederautomatenquote:Op maandag 27 november 2006 15:23 schreef Muck het volgende:
guppen zijn leuk ja
wil ik stiekem ook wel, maar ja, hoe moet dat als ik een weekend of een weekje bij mijn ouders ben he
De guppen in ons aquarium zijn helaas uitgestorven.quote:Op maandag 27 november 2006 15:20 schreef Klonk het volgende:
kleine guppen zijn zeker leuk, grote ook, daarom heb ik 3 mannetjes guppen in de bak zijn, onze homo's zoals we ze liefkozend noemen.
oehquote:Op maandag 27 november 2006 15:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
gaat prima, zeker een weekendje is geen probleem en voor een weekje weg zijn voederautomaten, al is het zo dat de meeste vissen prima een paar dagen zonder eten kunnen.
Ik heb een 180 juwel vision staan, maar dat is dus wel met een gebogen voorkant. Ik geloof niet dat de vissen er erg last van hebbenquote:Op maandag 27 november 2006 15:45 schreef Klonk het volgende:
doe mij en de vissies een lol, een mooi vierkant bakje zo groot als je ruimte en budget zijn
en neem eens een kijkje op www.venividivissie.org, leuk voor de starter en de nerds zoals ik
Ik heb de kerstpostzegels net gekocht, ik vind het wel lelijke dingenquote:Op maandag 27 november 2006 14:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb een heleboel kerstpostzegels gehaald. Goedkope manier om de trouwkaarten te versturen.
Had ik al verteld dat we nog compleet geen idee hebben wat erop moet komen te staan?
absoluut niet, ik doelde meer op die enge kleine kommetjesquote:Op maandag 27 november 2006 15:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb een 180 juwel vision staan, maar dat is dus wel met een gebogen voorkant. Ik geloof niet dat de vissen er erg last van hebben
Zijn het ook, maar voor 10 cent per envelop heb ik dat wel overquote:Op maandag 27 november 2006 15:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb de kerstpostzegels net gekocht, ik vind het wel lelijke dingen![]()
Tof dat je gaat trouwen!
Dat ben ik volkomen met je eens. Ik ben best trots op mijn aquariumquote:Op maandag 27 november 2006 15:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
absoluut niet, ik doelde meer op die enge kleine kommetjes, da's gewoon zielig
![]()
ik nu ook weer, ik had een tijdje geleden de bak opnieuw ingericht en verplaatst, en sindsdien draaide hij niet lekker, waterwaardes waren raar en planten gingen dood, en eindelijk heb ik de boel weer onder controle en ik ben er weer apetrots op, ik heb een jewel rekord 110 staan, zou graag meer willen, maar ja, de woonkamer is niet al te groot en zoals je weet gaat er het een en ander te veranderen hierquote:Op maandag 27 november 2006 15:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat ben ik volkomen met je eens. Ik ben best trots op mijn aquarium
quote:
Amersfoort kan nog wel gebracht worden hoorquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Amersfoort kan nog wel gebracht worden hoor
WE hebben nu met opzet Rouwtetra's gekocht omdat die kleine visjes opetenquote:Op maandag 27 november 2006 16:14 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee doe maar niet...het aquarium is al overbevolkt door de zwaarddragers.
Maar bedankt voor het aanbod.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |