dan stuur ik meestal het meest stomme, standaardste kaartje dat er bestaatquote:Op maandag 27 november 2006 13:35 schreef Klonk het volgende:
de mijne heeft een hele waslijst aan eisen
ze krijgen wat ik hebquote:Op maandag 27 november 2006 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
dan stuur ik meestal het meest stomme, standaardste kaartje dat er bestaat
Thnx!quote:Op maandag 27 november 2006 12:46 schreef Smittend het volgende:
Hoi allemaal..wauw topic 36 alweer.
En hier dan ook nogmaals:Gefeliciteerd Jag !
![]()
Zachte G.quote:Op maandag 27 november 2006 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel.
Van een harde G ga ik haast kotsen. Ik kan hem niet
.
Thnx!quote:Op maandag 27 november 2006 12:39 schreef inkie1010 het volgende:
Gefeliciteerd Jag
Ik heb wel een zachte G, is dat zoooo erg??
Thnx!quote:Op maandag 27 november 2006 13:22 schreef Muck het volgende:
gefeliciteerd Jag!![]()
![]()
en ik heb gelukkig geen zachte g, maar ja, ik ben dan ook geen zuiderling
utrechts it is
Oh jaquote:Op maandag 27 november 2006 14:04 schreef Vava het volgende:
Helemaal grappig was geweest als ze gewoon bij je aan hadden gebeld en het kaartje af hadden gegevenMaar dit is ook al erg leuk
Ga je trouwen?quote:Op maandag 27 november 2006 14:14 schreef Troel het volgende:
Ik heb een heleboel kerstpostzegels gehaald. Goedkope manier om de trouwkaarten te versturen.
Had ik al verteld dat we nog compleet geen idee hebben wat erop moet komen te staan?
Nog een hele maandquote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef Troel het volgende:
Nouja, zegels zijn tot 6 januari geldig geloof ik
whehe, wie was op het briljante idee gekomen om zowel mannetjes als vrouwtjes kopen bij jou thuisquote:Op maandag 27 november 2006 13:46 schreef Troel het volgende:
NEE!!!!
Geen vissen kopen!
Gratis guppen bij mij af te halen! Kan alleen niet zien of het jongetjes of meisjes zijn, maar ze zijn inmiddels zo'n 3,5 cm
Je weet dat vrouwenguppen ook nog mannetjes kunnen worden?quote:Op maandag 27 november 2006 14:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehe, wie was op het briljante idee gekomen om zowel mannetjes als vrouwtjes kopen bij jou thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |