Ach ja komt snel aanquote:Op zondag 3 december 2006 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag ook daarheen.
Mijn brievenbus is niet versmald. Ik woon blijkbaar niet in "zo'n" wijkquote:Op zondag 3 december 2006 20:15 schreef Smittend het volgende:
Houden jullie schriftjes schrijvers er rekening mee dat de brievenbussen versmalt zijn.
Grote kans dus dat je schriftje niet in de reguliere brievenbus past.![]()
hier ook nietquote:Op zondag 3 december 2006 22:58 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Mijn brievenbus is niet versmald. Ik woon blijkbaar niet in "zo'n" wijk
Ik woon in het centrum, cafe's, disco's enz... op loopafstand dus jaquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 23:15 schreef Allan24 het volgende:
Oh.
Ik vraag net een nieuw adres aan, ik denk YEA, naar de USA deze keer, niet naar Finland!
Naam is wel Fins, ga ik kijken: een Fin die in Californië woont, en als 'basis' wel Finland heeft. Dus een kaart naar Finland die ik met een duurdere buiten-Europa-zegel moet opsturen
En ik nog wel denken dat ik zo'n über Nederlandse kaart ging sturen met NL-31000quote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Allan24 het volgende:
Het nummer is dan wel NL-31031... Nederlandser kan het niet worden
Jij trekt echt Finnen aanquote:Op zondag 3 december 2006 23:15 schreef Allan24 het volgende:
Oh.
Ik vraag net een nieuw adres aan, ik denk YEA, naar de USA deze keer, niet naar Finland!
Naam is wel Fins, ga ik kijken: een Fin die in Californië woont, en als 'basis' wel Finland heeft. Dus een kaart naar Finland die ik met een duurdere buiten-Europa-zegel moet opsturen
* Allan24 probeert zichzelf voor te houden dat het een persoon is, een individu naar wie ik het stuur... niet "een Fin" maar "een mens die ook houdt van kaartjes ontvangen"...![]()
Ja, zet het naast "maar dan +4"quote:Op zondag 3 december 2006 23:32 schreef Allan24 het volgende:
Ik ga mijn nickname wijzigen naar Ällän24
Ik zou best een uitzondering in willen voeren, geen kaarten uit Finlandquote:Op zondag 3 december 2006 23:34 schreef Troel het volgende:
Kunnen we trouwens niet gewoon Pablo een mailtje sturen dat we naar Finland gaan verhuizen?
hahahahaquote:Op zondag 3 december 2006 23:32 schreef Allan24 het volgende:
Ik ga mijn nickname wijzigen naar Ällän24
<--------------------------quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |