Ik heb de nieuwste SoundBlaster Live drivers en de KX project drivers geprobeerd, maar in het ASIO configuratiescherm kan ik de buffergrootte gewoon niet lager dan 512 samples zetten.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:04 schreef Stupide het volgende:
Meestal hebben latencyproblemen te maken met drivers. Zorg dat je de meest recente versie van de driver voor je geluidskaart hebt.
Ah dat is mooi, voor 100 euro kan het geen kwaad om het even te proberen. Dat een latency van 12ms niet hoorbaar is ben ik niet met je eens. Het was voor mij onmogelijk om een stukje te spelen met 11ms latency.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef CasB het volgende:
Het zal wel aan je geluidskaart liggen, je kan beter voor 100 euro een M-audio 2496 kopen, dan heb je bijna geen latency.
-edit- en latency van 12 ms is amper hoorbaar, 2 ms is dus zeker niet hoorbaar.
Volgens mij niet in NL, ik heb er ook een tijdje naar gezocht. Alternatief is het Joemeek spul. Voor vocalen heb je daar ook een érg goede preamp voor.quote:Op maandag 28 januari 2008 20:20 schreef koningdavid het volgende:
Ik zit er hard over na te denken de FMR RNP preamp te kopen. Weet iemand of die ook ergens in NL te krijgen is? Kom hem helemaal nergens tegen.
Ziet er wel nice uit!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:57 schreef Omkron het volgende:
Ben recentelijk in een andere woning gegaan.. zo staat het er nu bij op dit moment. Waarschijnlijk gaat alles naar een kleine kamer die ik nog over heb, en maak ik van de huiskamer een huiskamer.. alhoewel ik dit ook wel chill vind. lekker op de bank terugluisteren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:30 schreef CoiLive het volgende:
Bah! Behringer! Dat is zulk kut spul! Moet je nooit kopen! Gadverdamme! Dat je daarop gaat mixen!
Wat is die tafel met die faders voorop de foto?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:45 schreef LOLBOY het volgende:
Heb jij niet best veel last van reflectie (echo) van je geluid?Je kan voor weinig geld van die matjes kopen en ophangen om die vervelende galm voor een groot deel tegen te gaan.
Ik had er ook wat last van en na 20 euro aan noppenschuim opgehangen te hebben merk ik er niks meer van
En je hoeft niet eens je hele muur vol te hangen, ik heb het zo en dat is al heel effectief: (sorry voor de patsfoto maar ik heb geen duidelijkere
)
[ afbeelding ]
Gewoon bij de doe-het-zelf te krijgen
Tascam US-2400.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:29 schreef Robzilla het volgende:
[..]
Wat is die tafel met die faders voorop de foto?
Tof, de PCI-versie of de USB? Ik heb de USB, en ben er ook erg blij mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:22 schreef guitarist.nl het volgende:
Gisteren M-Audio Audiophile 2496 gekocht. En overgestapt naar Adobe Audition 3.0!
Probeer de VST eens van Native Instruments Guitar Rig / Amp.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:40 schreef Z het volgende:
Is er een programma/vst/effect wat gitaar geluid omzet in bas (gitaar) geluid? Te gebruiken in Cubase.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |