abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45431760
Ik weet nog wel dat de cola daar bitter dan bitter was.
Heel vies vond ik dat en de kaas en vleeswaren zijn ook altijd niet lekker zo heeft de kaas altijd van die dikke randen. Verder vind ik van de Aldi wel goed dat ze als enige nog de echte duitse Haribo snoep verkopen.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_45431819
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:24 schreef kabouter.muts het volgende:

[..]

Dit geld ook voor al het andere bevroren "vlees"
Biefstuk, varkenshaas enz.
Het mag het woord vlees niet meer hebben.
Weet niet hoe ze t doen maar het is ze in iedergeval gelukt om het oneetbaar te maken.
Ja t is zacht en mals maar smaakt zoooooo (sorry)
Met uitzondering van gehakt en vis trouwens en de cotelettes.

Bij de Lidl is het bevroren vlees aanzienlijk beter. De BBQ pakket is NIET aan te raden (cijfer: 5, nog net eetbaar), maar bijvoorbeeld de cevapcici zijn erg lekker.
pi_45431855
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:17 schreef Leef het volgende:
Ik ben gek op lamsvlees/schapenvlees, lekker zacht laten worden in een marinade met veel rozemarijn, en dan eten met iets met veel knof. No offense taken, maar bij mij hoef je niet te komen om wat de meeste Nederlanders gewoon vinden, ik heb over de hele wereld gewoond.. ook in het midden oosten dus ik weet best hoe schapenvlees hoort te smaken.

Maar dit was echt vreselijk
Ja maar ja ik vraag het maar even want ik kan me voorstellen dat iemand die voor het eerst schaap krijgt ook over z'n nek gaat.
pi_45438023
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:26 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja maar ja ik vraag het maar even want ik kan me voorstellen dat iemand die voor het eerst schaap krijgt ook over z'n nek gaat.
Wat een onzin, voor 't eerst gehad op m'n 16e en vind 't best te eten
pi_45438185
Ik las vandaag in de Spits dat de Aldi vakanties gaat verkopen.
pi_45439581
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 07:30 schreef Rewimo het volgende:
Ben erg tevreden over de broodbakmixen van de Lidl Gisteren een ciabatta gebakken en hij smaakt weer prima

8/10
Waar zit de Lidl bij ons in de buurt dan?
pi_45439619
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef skiczukie het volgende:
Ik las vandaag in de Spits dat de Aldi vakanties gaat verkopen.
naar duitsland?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45442042
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

naar duitsland?
Nee naar de VS, daar hebben ze ook aldi's
Die kutcamera's verkopen aan blowende veertigers die bij Bigg's werken.
heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:48:11 #109
165237 Leef
Sunny side up!
pi_45442337
Naar Putten
pi_45503350
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 01:27 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die houdbare melk zeggen verdienen sowieso geen mening over culinaire onderwerpen
Wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking...

Ik koop alleen houdbare melk, omdat ik er maar weinig van gebruik. Ik drink het niet, gebruik het alleen in combinatie met andere ingrediėnten. Ik ga toch zeker niet een liter melk kopen om er uiteindelijk 950 cc van weg te flikkeren.

En ik kan heeeel aardig koken btw!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:46:53 #111
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_45503475
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Serendips het volgende:

[..]

Ik koop alleen houdbare melk, omdat ik er maar weinig van gebruik. Ik drink het niet, gebruik het alleen in combinatie met andere ingrediėnten. Ik ga toch zeker niet een liter melk kopen om er uiteindelijk 950 cc van weg te flikkeren.

hear hear!
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 januari 2007 @ 13:14:53 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45504479
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Er zit er eentje in Parkwijk (Prof. Donderslaan als ik het goed heb) en eentje in IJmuiden. Niet heel dichtbij maar dichtbij genoeg om eens in de paar weken heen te gaan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45504748
quote:

[..]

Aldi heeft ook (afbak-)ciabatta met walnoten. Dit is echt verrassend lekker!
Heerlijk om er plakjes van te snijden (ongebakken), beleggen met wat rucola, plakje brie en honing erover en dan een minuut of zes onder de grill. Jummie!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_45504841
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Tezz het volgende:

[..]

Heerlijk om er plakjes van te snijden (ongebakken), beleggen met wat rucola, plakje brie en honing erover en dan een minuut of zes onder de grill. Jummie!
*onthoudt*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45510053
Ik heb laatst de diepvriespizza van LIDL gegeten.

Salami: De bodem heeft geen smaak en de salami is zo zout dat je alleen maar water aan het
drinken bent terwijl je eet.

Mozzarella:Zelfde verhaal met de bodem.De mozzarella smaakt erg chemisch en smelt bijn niet.
Wordt allen maar bruin.De pesto die daarop zit smaakt wel goed.

Mijn cijfers hiervoor 4 tot 5

Ik vond de pizza`s van de ALDI beter smaken
  vrijdag 19 januari 2007 @ 17:12:35 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45510142
Ze hadden vroeger bij de aldi altijd Bio-tic vla. Godverdomme wat was dat lekker. Dat is nu nergens meer helaas
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 januari 2007 @ 18:35:40 #117
163650 Greys
pi_45512441
quote:

[..]

Zie antwoord Rewimo.
En dan NIET vergeten ook een paar pakken broodbakmix mee te nemen he
Want die zijn prima bij de Lidl
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_45512795
van de week bij de lidl van die mexicaanse chips gehaald (weet niet meer hoe die precies heet en wat het kost is al op namelijk..) die waren echt erg lekker 8
broodje rookworst van de lidl ook errug lekker (als je het broodje in de oven opwarmt tenminste, mangetron weet ik niet) ook een 8
ook hebben ze daar erg lekkere melk chocolade (net zo romig als die van de aldi alleen is deze in kleinere stukjes te breken)7,5

ook de fruitking (soort danoontjes) van de lidl zijn wel lekker 7

over de fruitydrink was ik tot deze week ook goed tevreden maar afgelopen week had ik er 3 van de 5 keer brokjes in zitten.. het smaakte nog wel het zelfde maar ik hoefde ze toch niet meer, maar normaal gesproken erg lekker.. maar toch een 6
pi_45521804
brood
melk
Vla
Yogurt

en dat is het ook wel maar ik ga liever naar de jumbo dr naast,

snellere kassamiepen, en 4 wachtenden en kassa nog vrij? gratis schootbappen!
pi_45527550
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
brood
melk
Vla
Yogurt

en dat is het ook wel maar ik ga liever naar de jumbo dr naast,

snellere kassamiepen, en 4 wachtenden en kassa nog vrij? gratis schootbappen!
Over welke winkel heb je het precies?
Welke producten koop je specifiek? (Degenen die je beschrijft, zijn er in diverse soorten).
Wat vind je van deze producten?

Tis een reviewtopic, he...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_45528150
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 10:03 schreef Serendips het volgende:

[..]

Over welke winkel heb je het precies?
Welke producten koop je specifiek? (Degenen die je beschrijft, zijn er in diverse soorten).
Wat vind je van deze producten?

Tis een reviewtopic, he...
aldi, maar tis al redelijk beschreven die producten,
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:45:57 #122
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_45528981
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:23 schreef Tezz het volgende:

[..]

Klinkt heel goed dit!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:37:40 #123
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45530234
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:43 schreef Serendips het volgende:

[..]

Dan kun jij me vast wel vertellen hoelang je die houdbare melk nog kunt houden als hij opengemaakt is.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45530679
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:37 schreef De_Hertog het volgende:

Dan kun jij me vast wel vertellen hoelang je die houdbare melk nog kunt houden als hij opengemaakt is.
Dat kan ik.
Volgens mij blijft het minstens 5-7 dagen goed. Dan is het pak bij mij ook meestal wel leeg.
Daarna vooral op je reuk- en smaakzin vertrouwen!

Handig dat de verpakking afgesloten kan worden, dan weet je tenminste dat de koelkastbacterieen niet helemaal vrij spel hebben...
pi_45530699
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef Serendips het volgende:

[..]

Dat kan ik.
Volgens mij blijft het minstens 5-7 dagen goed. Dan is het pak bij mij ook meestal wel leeg.
Daarna vooral op je reuk- en smaakzin vertrouwen!

Handig dat de verpakking afgesloten kan worden, dan weet je tenminste dat de koelkastbacterieen niet helemaal vrij spel hebben...
Yep jammer dat er toch regelmatig pakken bij zitten die niet goed gelijmt zijn rond de sluiting en dus na het openen toch lekken
pi_45534598
De Curry van de Aldi 9.5!

De Chips van de Lidl en Aldi 4
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:09:51 #127
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_45534897
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef Serendips het volgende:

[..]

Dat kan ik.
Dank u

Overigens neem ik het de Aldi nog steeds kwalijk dat ze de pittige kimonootjes vervangen hebben door 'oriental', die een stuk minder lekker zijn, en ook de smaak van hun eerst heerlijk pikante Salami 'steenovenpizza' hebben aangepast in iets minder pittig en iets meer druipend vet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_45539069
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:09 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dank u

Overigens neem ik het de Aldi nog steeds kwalijk dat ze de pittige kimonootjes vervangen hebben door 'oriental', die een stuk minder lekker zijn
Helemaal mee eens.
pi_45542888
Bij de Aldi heb ik een aantal weken geleden een soort appelmoes/aardbeienmoes toetje ontdekt. Het is te vinden bij de appelmoes. Het zijn 8 bakjes voor 89 cent. Heerlijk, hoewel het er niet uitziet als je het papiertje eraf trekt. Het is appelmoes met een vleugje aardbeien. De bakjes zijn ten grootte van een danoontje dus precies een goede hoeveelheid, met potten eet ik altijd te veel. En het bevat 68 calorieen per bakje. Een heerlijk toetje.

Een 8.
pi_45544841
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:09 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dank u

Overigens neem ik het de Aldi nog steeds kwalijk dat ze de pittige kimonootjes vervangen hebben door 'oriental', die een stuk minder lekker zijn, en ook de smaak van hun eerst heerlijk pikante Salami 'steenovenpizza' hebben aangepast in iets minder pittig en iets meer druipend vet.
De kaaspizza hebben ze ook veranderd. Nu is ie zo pittig dat ie niet meer weg te krijgen is. En waarom? Voor de Chinese doelgroep ofzo? Was een 8, nu een 4.

Gehakt: 7
Citroen-ijsthee: 9. Geen enkele ijsthee van welke winkel ook komt erbij in de buurt.
Lasagne: 7
Koekjes met pure chocola erop: 8.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45545254
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Bij de Aldi heb ik een aantal weken geleden een soort appelmoes/aardbeienmoes toetje ontdekt. Het is te vinden bij de appelmoes. Het zijn 8 bakjes voor 89 cent. Heerlijk, hoewel het er niet uitziet als je het papiertje eraf trekt. Het is appelmoes met een vleugje aardbeien. De bakjes zijn ten grootte van een danoontje dus precies een goede hoeveelheid, met potten eet ik altijd te veel. En het bevat 68 calorieen per bakje. Een heerlijk toetje.

Een 8.
binnenkort eens een keer gaan zoeken dan, wij eten thuis zelden appelmoes en voor die ene keer dat we appelmoes eten is zelfs een klein potje te veel en gaat na een tijdje schimmelen en dat is toch zonde om dan weer bijna een heel potje weg te moeten gooien en misschien is appel- met aardbeien moes ook wel lekker als vervanger voor appelmoes.. kan het altijd testen natuurlijk..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 januari 2007 @ 22:26:05 #132
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45546153
Weet niet waar je woont, hilliebillie, maar de Dekamarkt verkoopt die bakjes ook maar dan met gewone appelmoes. Die van de Aldi is er trouwens ook met appel-banaan (of was dat nou weer bij de Lidl?).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45546579
Bij de Aldi hebben staat inderdaad op de doos dat ze ze ook met banaan hebben, maar die heb ik er nog nooit bij zien liggen dus ook nooit geprobeerd.
pi_45600260
Dekamarkt zit hier niet in de buurt maar ik ga in iedergeval in de supermarkten eens goed opletten..
pi_45602813
Doos chocoladeflikken 2,19

Doorzichtige plastic doos met assorti choladeflikken met noten en rozijnen in melk-, pure- en witte chocolade.

Aanrader! Heerlijk volle en romige chocolade. Ideaal voor bij de koffie.
pi_45621983
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

De kaaspizza hebben ze ook veranderd. Nu is ie zo pittig dat ie niet meer weg te krijgen is. En waarom? Voor de Chinese doelgroep ofzo? Was een 8, nu een 4.

Gehakt: 7
Citroen-ijsthee: 9. Geen enkele ijsthee van welke winkel ook komt erbij in de buurt.
Lasagne: 7
Koekjes met pure chocola erop: 8.
Nee, dat is voor de Duitse doelgroep. Echt wat die Duitsers aan peperdingen naar binnenwerken is niet normaal meer. Oriental chips in Duitsland kopen moet je alleen doen als je eeeeeeeeecht sadomasochistisch bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')