abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 december 2006 @ 01:00:15 #51
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44526627
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:25 schreef Sessy het volgende:
Creamy Fruits snoepjes... Beetje raar spul, het smaakt op een chemische manier toch heel natuurlijk... Het smaakt zeg maar wel natuurlijk maar zo sterk, dat het weer chemisch wordt... Ja anders dan dat kan ik het niet omschrijven.
Een 7-
Is dat hetzelfde als yoghurt drops? Van die weeïge halfzachte winegums?
Vampire Romance O+
pi_44526686
Nee, deze zijn hard en als je er 1 keer je tanden in zet, vallen ze tot een soort poeder uit mekaar. Wat eigenlijk ook niet de bedoeling is, vandaar de 7-.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 18 december 2006 @ 07:14:29 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44528631
quote:
Op maandag 18 december 2006 00:53 schreef octopussy het volgende:
ik vind de zalm in bladerdeeg van de lidl echt heerlijk. dat is zeker een 9 waard

De hertenbiefstukjes zijn ook erg lekker (alleen erg klein): een 8

Wij gaan een keer in de zoveel tijd naar de lidl om onze vriezer te vullen
Dit is een Aldi-topic

octo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 18 december 2006 @ 07:39:43 #54
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_44528711
quote:
Op zondag 26 november 2006 23:03 schreef Serendips het volgende:
  • Kipkerriesalade (en dan nadrukkelijk de variant zonder vruchten), prijs onbekend[/b]
  • Slechts 79 centen, ik neem het ook vrijwel iedere week mee

Lekker beetje pittig, goede smaak, en goed gevuld. Een 9, en als het aluminiumfolie iedere keer makkelijk zou openen in plaats van vaak los te scheuren had het een 10 gehad

[ Bericht 23% gewijzigd door De_Hertog op 18-12-2006 08:21:54 ]
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_44529360
    Nou Lidl heeft ook goede producten hoor, hun waspoeder is veel beter dan die van de Aldi. Ik ben niet zo blij met het waspoeder van de Aldi, het klontert.
      maandag 18 december 2006 @ 12:39:19 #56
    160419 Zij-en-Hij
    Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
    pi_44533724
    De Chipeez Paprika van Pirato zijn errug lekker! Een dikke 9!

Ik haal ze tegenwoordig vrijwel ieder weekend..
    "..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
    Verneukte Koffiepads..
      maandag 18 december 2006 @ 13:23:57 #57
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_44534999
    De yoghurt-met-muesli toetjes zijn erg lekker! Frisse yoghurt met lekker knapperige muesli, die je er handig in kunt kieperen. Ideaal voor mee naar het werk. Een 8,5!
    Fuck the EBU
    pi_44535248
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 07:39 schreef De_Hertog het volgende:

Slechts 79 centen, ik neem het ook vrijwel iedere week mee

Lekker beetje pittig, goede smaak, en goed gevuld. Een 9, en als het aluminiumfolie iedere keer makkelijk zou openen in plaats van vaak los te scheuren had het een 10 gehad
    Die zilverfolie is een nadeel en het feit dat ik af en toe een doosje heb waarin erg grote stukken kip zitten. Qua smaak is deze salade absoluut onovertroffen.
    I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
    pi_44535402
    quote:
    Op maandag 18 december 2006 07:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dit is een Aldi-topic

octo

zou trouwens best kunnen dat de aldi deze producten ook heeft.
      maandag 18 december 2006 @ 13:39:35 #60
    102511 Daiha
    Fragile Emotional Disorder
    pi_44535471
    De Ombramed waslotion vind ik heerlijk. PH-neutraal, goed voor je huid en het ruikt ook nog lekker.
    Tranendal
      dinsdag 19 december 2006 @ 20:28:36 #61
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_44579682
    Off topic reacties verwijderd en TT aangepast zodat het ook voor Lidl producten gebruikt kan worden
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      dinsdag 19 december 2006 @ 20:29:44 #62
    97348 Matness
    Matt about you
    pi_44579722
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 20:28 schreef Martijn_77 het volgende:
    Off topic reacties verwijderd en TT aangepast zodat het ook voor Lidl producten gebruikt kan worden
    hmm, beetje vage actie
    en dat vanwege 1 lidl reactie
      dinsdag 19 december 2006 @ 20:31:58 #63
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_44579824
    quote:
    Op dinsdag 19 december 2006 20:29 schreef Matness het volgende:

[..]

hmm, beetje vage actie
    en dat vanwege 1 lidl reactie
    Nee, deze twee supermarkten laten zich goed in een review topic verzamelen
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      dinsdag 19 december 2006 @ 20:37:08 #64
    115121 Arizona
    Zeg maar Arißona
    pi_44580045
    Ok, dan ook maar wat Lidl reviews .

De luiers: Onovertroffen! Veel beter dan duurdere merken. Met een plasindicator, zodat je in één oogopslag kan zien hoe vol de luier is. Ze rekken goed mee, lekken nooit door. Een dikke 9!

Delicata (of zoiets, in ieder geval 18 per doosje, witte, melk en pure flikjes met nootjes, caramel e.d.): Zoooooo lekker! Ook een dikke 9!

Roosvicee: erg lekker, veel voor weinig. Een 8.
    Fuck the EBU
    pi_44582381
    De beefburgers zijn LEKKER. 8
    pi_44587588
    de chocolate dream douchecreme van de Lidl ruikt echt verrassend lekker
    pi_45388848
    Zo vandaag heb ik geprobeerd Kreeftenroomsoep te eten van de Aldi.
    Toen ik het blikje open maakte kwam er al een gore chemische geur uit, heb het toch maar opgewarmd...
    De kleur en geur bleven hetzelfde, en de smaak was echt te goor. Ik heb het weggegooid, ik geef het product een 1. Ik weet niet meer exact wat de prijs was, maar ik geloof 89 cent.

Verder had ik ook een pizza gekocht namelijk de volgende:

Helaas geen foto van de pizza zelf...
    Het moet natuurlijk een soort Dr.Oetker Ristorante Mozzarella pizza zijn, maar het is een slap aftreksel.
    Ik geef het een 5. De bodem had een vreemde smaak, de mozzarella smolt niet goed en de zogenaamde basilicum was erg chemisch...
    De pizza was overigens 1.50

Kortom niet echt geslaagd en ik heb een boterham gegeten om de honger te stillen

Zo vandaag heb ik ook nog een Soya drank gekocht met vanille smaak:

Erg lekker! Ik had nog nooit soya melk gedronken en het was erg jummie 99 cent voor 1 liter. 0% cholesterol, etc... dus 'gezond'. Ik geef het een 8
    heb je mij proberen te bellen zaterdagnacht?
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    LOL @ Pietverdriet --> Wat spreek jij vloeiend...
    pi_45389235
    Hoeveel suiker zit er in die soja-melk?
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_45389293
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:20 schreef Syrena het volgende:
    Hoeveel suiker zit er in die soja-melk?
    6.8 gram/100ml
    pi_45390502
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef Nosh het volgende:
    0,35 - Golden power 250 ml.

Met iedere slok voelt het alsof al je organen gillend weg proberen te komen van die verschrikkelijk zoete troep, met 26 soorten Oost-Europese accuzuur erin verwerkt, en als je je neus erin steekt en eens flink ruikt, ben je in een keer je complete reukvermogen én al je neusharen kwijt.

Maar dat geeft niet, want het kost maar 35 cent, en er bestaat een kans dat je caffeinegevoelig bent, en na één enkel blikje gillend met je tong uit je mond op de grond ligt te rollen.
    Maar dan wel gillend van plezier.

Cijfer: 10!1
    leuk opgeschreven
    pi_45394689
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Shadowke het volgende:
    Toen ik het blikje open maakte kwam er al een gore chemische geur uit, heb het toch maar opgewarmd...
    De kleur en geur bleven hetzelfde, en de smaak was echt te goor. Ik heb het weggegooid, ik geef het product een 1. Ik weet niet meer exact wat de prijs was, maar ik geloof 89 cent.

[afbeelding][afbeelding]
    Die vond ik ook niet te eten. Sterker nog, ik heb 'm wel opgegeten omdat ik niks anders had en ik had er toen een dag of anderhalf diarrhee van, en dan echt water gewoon.

Daarom heb ik dit topic geopend, bij de aldi hebben ze heel veel supersupersupergoede spullen, maar sommige dingen zijn echt troep en je moet weten wat te kopen.
    pi_45394706
    Heeft iemand al een keer de lidl condooms getest?
    pi_45394765
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 01:23 schreef Sessy het volgende:
    Heeft iemand al een keer de lidl condooms getest?
    verkopen ze die dan? En weten de kassajuffen dat ook, of krijg je gelijk zo'n Herman Finkers verhaal aan de kassa?
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_45394770
    Mensen die houdbare melk zeggen verdienen sowieso geen mening over culinaire onderwerpen
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_45394844
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Shadowke het volgende:

[afbeelding][afbeelding]

Verder had ik ook een pizza gekocht namelijk de volgende:
    [afbeelding]
    Helaas geen foto van de pizza zelf...
    Het moet natuurlijk een soort Dr.Oetker Ristorante Mozzarella pizza zijn, maar het is een slap aftreksel.
    Ik geef het een 5. De bodem had een vreemde smaak, de mozzarella smolt niet goed en de zogenaamde basilicum was erg chemisch...
    De pizza was overigens 1.50

Kortom niet echt geslaagd en ik heb een boterham gegeten om de honger te stillen

Zo vandaag heb ik ook nog een Soya drank gekocht met vanille smaak:
    [afbeelding]
    Erg lekker! Ik had nog nooit soya melk gedronken en het was erg jummie 99 cent voor 1 liter. 0% cholesterol, etc... dus 'gezond'. Ik geef het een 8
    Die kreeften soep is niks miss mee,Die kleur is normaal voor kreeften soep en als je kreeft niet lekker vind zul je die soep ook niet lekker vinden smaken...
    pi_45395264
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 01:32 schreef OreO het volgende:

[..]

Die kreeften soep is niks miss mee,Die kleur is normaal voor kreeften soep en als je kreeft niet lekker vind zul je die soep ook niet lekker vinden smaken...

Als je die troep lekker vindt is er echt iets mis met je. 't Blikje is een imitatie van de AH kreeftensoep. Ik raad je aan die eens te proberen.
      Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 07:30:21 #77
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_45396495
    Ben erg tevreden over de broodbakmixen van de Lidl Gisteren een ciabatta gebakken en hij smaakt weer prima

8/10
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
      dinsdag 16 januari 2007 @ 07:57:42 #78
    66422 dutch-mamma
    Silence, Exile, Cunning...
    pi_45396692
    Ze hebben bij vlagen van die ronde bussen strooikaas. Een 8!
    En vroegâh hadden ze varkenslappen in paprika- of kruidenmarinade. Lag altijd bij de groente in het koelvak. Altijd lekker, voor mij ook een 8, maar volgens mij uit het assortiment gehaald!
    Verder een 9 voor de krabsalade!
    Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
    pi_45402472
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 02:08 schreef Shadowke het volgende:

[..]

Als je die troep lekker vindt is er echt iets mis met je. 't Blikje is een imitatie van de AH kreeftensoep. Ik raad je aan die eens te proberen.
    Heb je wel gewone kreeft gehad?

[ Bericht 2% gewijzigd door Jordy-B op 16-01-2007 12:50:38 ]
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_45402798
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 01:27 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

verkopen ze die dan? En weten de kassajuffen dat ook, of krijg je gelijk zo'n Herman Finkers verhaal aan de kassa?
    Die staan bij de shampoos en huidcremes
    pi_45402864
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 01:27 schreef HostiMeister het volgende:
    Mensen die houdbare melk zeggen verdienen sowieso geen mening over culinaire onderwerpen
    In tegenstelling tot jou heb ik regelmatig melk rechtstreeks - nog warm - van onder een koe en een geit gehad. Vergeleken daarmee smaakt melk die je 5 dagen of 500 dagen kunt bewaren identiek kan ik je vertellen.
    We maakten vroeger ook zelf zoete kaas en zo, tvorog.
      dinsdag 16 januari 2007 @ 13:05:00 #82
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_45403028
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Sessy het volgende:

[..]

In tegenstelling tot jou heb ik regelmatig melk rechtstreeks - nog warm - van onder een koe en een geit gehad. Vergeleken daarmee smaakt melk die je 5 dagen of 500 dagen kunt bewaren identiek kan ik je vertellen.
    We maakten vroeger ook zelf zoete kaas en zo, tvorog.
    Ik heb ook een paar keer verse melk gehad ja, de enige die ik wel lekker vond
    Hoe lang is die houdbare melk eigenlijk houdbaar na openen, want dat staat er nooit op... Alleen 'beperkt', en daar heb ik niet zo veel aan
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_45403626
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 01:22 schreef Sessy het volgende:

[..]

Die vond ik ook niet te eten. Sterker nog, ik heb 'm wel opgegeten omdat ik niks anders had en ik had er toen een dag of anderhalf diarrhee van, en dan echt water gewoon.

Daarom heb ik dit topic geopend, bij de aldi hebben ze heel veel supersupersupergoede spullen, maar sommige dingen zijn echt troep en je moet weten wat te kopen.
    Nou goed dan dat ik die troep niet heb opgegeten
    Ja, Aldi heeft idd superveel goede spullen en ik kom er ook vaak.. Maar dit was echt troep
    pi_45412299
    Nu het een combitopic van de Aldi en Lidl is geworden, zou ik het erg op prijs stellen als mensen er even expliciet bij vermelden of het product nu uit de Aldi of Lidl komt.

Anders zoek ik me straks het schompes in de Aldi.
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
      dinsdag 16 januari 2007 @ 19:28:33 #85
    165237 Leef
    Sunny side up!
    pi_45415207
    ik heb bij de aldi lamsbiefstukjes gekocht uit de vriezer, 5 euro ofzo voor 5 stukjes, in totaal 4 ons ofzo.

ik heb nog nooit zulk intens goor vlees gegeten.
    ik begrijp niet wat ze daar met het vlees doen om het zo onbeschrijfelijk goor te maken. Dat vind ik echt een kunst!
    het smaakt echt of het voorgebakken is in afgewerkte diesel ofzo. Geen woorden voor. Soms ben ik een fan van de aldi om hun hele goedkope en soms zeer bruikbare producten, maar soms denk ik jeetje wat een tragische depressieve winkel is het waarom wil ik hier ooit nog komen.
    pi_45421527
    bij de Lidl vandaan, gekruide aardappelpartjes (zak uit de diepvries)....fantastisch als in de oven gebakken (frituur toch iets minder lekker). hoe duur ze zijn weet ik niet meer maar zal niet zo heel veel zijn
    at het altijd met mn broer samen na het stappen
      dinsdag 16 januari 2007 @ 22:45:18 #87
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_45422441
    Aldi : Shoarma diep gevroren,veeeeeeeel water erin als je het bakt, en niet te vreten zo'n gare smaak eraan.

Cijfer : 2

500 gr ¤2.50
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      Moderator / Miss SHO dinsdag 16 januari 2007 @ 22:47:03 #88
    22592 crew  Ole
    pi_45422506
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Qwea het volgende:
    Aldi : Shoarma diep gevroren,veeeeeeeel water erin als je het bakt, en niet te vreten zo'n gare smaak eraan.

Cijfer : 2

500 gr ¤2.50
    Die is idd niet te eten

Iemand wel eens de cartridges gekocht? (vanaf morgen in de aanbieding bij Aldi )
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_45426873
    De shoarma gooide ik er altijd in met superveel superhete olie, dan werd hij crispy. Maar liever idd niet. De kruiden ruiken en smaken zuur en het geheel blijft tussen je tanden steken.

De Kebab is dan weer wel lekker trouwens, mits je de pan eerst lekker heet laat worden (anders wordt hij nat). Of is die weer van de Lidl?
    pi_45426889
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef GroovymissVW het volgende:
    bij de Lidl vandaan, gekruide aardappelpartjes (zak uit de diepvries)....fantastisch als in de oven gebakken (frituur toch iets minder lekker). hoe duur ze zijn weet ik niet meer maar zal niet zo heel veel zijn
    De Lidl magnetronmaaltijd die je niet-gekoeld kunt bewaren in zo'n alufolie bakje met aardappelschijfjes en "spekjes", die moet je NIET pakken. Mijn god wat een chemische troep, en zelfs met al die troep ruikt het echt naar gebalsemd lijk of zo. Ik durf geen cijfer te geven, want een 1 doet geen recht aan die troep.
    pi_45426901
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Leef het volgende:
    ik heb bij de aldi lamsbiefstukjes gekocht uit de vriezer, 5 euro ofzo voor 5 stukjes, in totaal 4 ons ofzo.
    (...)
    Nou heeft schapenvlees per definitie al een voor de meeste Nederlanders ongewone smaak en consistentie, zeker weten dat het niet gewoon wat oudere lammetjes waren? Lust je schapenvlees wel?
      woensdag 17 januari 2007 @ 08:17:00 #92
    165237 Leef
    Sunny side up!
    pi_45427977
    Ik ben gek op lamsvlees/schapenvlees, lekker zacht laten worden in een marinade met veel rozemarijn, en dan eten met iets met veel knof. No offense taken, maar bij mij hoef je niet te komen om wat de meeste Nederlanders gewoon vinden, ik heb over de hele wereld gewoond.. ook in het midden oosten dus ik weet best hoe schapenvlees hoort te smaken.

Maar dit was echt vreselijk

[ Bericht 5% gewijzigd door Leef op 17-01-2007 08:32:35 ]
    pi_45427987
    Zak van 500gr gezouten cashews - 2,69
    | ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
    | who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
    |_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
    "(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
    pi_45428694
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef GroovymissVW het volgende:
    Spicy Wedges, zak van 750 gram voor 0.89
    Ze zijn idd het lekkerst uit de oven
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_45428911
    quote:
    Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Leef het volgende:

ik heb nog nooit zulk intens goor vlees gegeten.
    ik begrijp niet wat ze daar met het vlees doen om het zo onbeschrijfelijk goor te maken. Dat vind ik echt een kunst!
    het smaakt echt of het voorgebakken is in afgewerkte diesel ofzo. Geen woorden voor. Soms ben ik een fan van de aldi om hun hele goedkope en soms zeer bruikbare producten, maar soms denk ik jeetje wat een tragische depressieve winkel is het waarom wil ik hier ooit nog komen.
    Dit geld ook voor al het andere bevroren "vlees"
    Biefstuk, varkenshaas enz.
    Het mag het woord vlees niet meer hebben.
    Weet niet hoe ze t doen maar het is ze in iedergeval gelukt om het oneetbaar te maken.
    Ja t is zacht en mals maar smaakt zoooooo (sorry)
      woensdag 17 januari 2007 @ 10:59:27 #96
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_45431141
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 02:28 schreef Sessy het volgende:
    De shoarma gooide ik er altijd in met superveel superhete olie, dan werd hij crispy. Maar liever idd niet. De kruiden ruiken en smaken zuur en het geheel blijft tussen je tanden steken.

De Kebab is dan weer wel lekker trouwens, mits je de pan eerst lekker heet laat worden (anders wordt hij nat). Of is die weer van de Lidl?
    Die stukken shoarma zijn ook belachelijk lang en groot

Voortaan mooi weer bij de super de boer halen
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_45431408
    Lidl

De mxxd up cassisenergydrink (vre-se-lijk zoet )
    Springfresh yoghurtdrink
    Toetjes die van aardbei of kers of appel of peer met vanille in van die kleine bakjes.
    Filet american (ook erg goed te doen )
    de krentenbollen en gewone bolletjes 40 cent ofzo voor een zak
    Alllemaal wel een dikke 8
      woensdag 17 januari 2007 @ 11:14:03 #98
    165237 Leef
    Sunny side up!
    pi_45431507
    Je moet echt weten wat je er koopt
    Veel dingen zijn er zo onder de maat, niet alleen in prijs maar ook in kwaliteit
    ik dacht goedkope creme fraiche maar het is van stalkoeien natuurlijk bah
    pi_45431557
    Wat een hoge cijfers.
    Ik weet nog wel dat mijn oma vroeger altijd naar Aldi ging en ik nooit wat at tot ik weer thuis was.
    Vreselijke troep hebben ze daar.
    Mijn Snape wat doe je !
    Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
    Asperger and proud !
    pi_45431707
    quote:
    Op woensdag 17 januari 2007 11:15 schreef Canisfire het volgende:
    Wat een hoge cijfers.
    Ik weet nog wel dat mijn oma vroeger altijd naar Aldi ging en ik nooit wat at tot ik weer thuis was.
    Vreselijke troep hebben ze daar.
    Zo was mijn vader vroeger ook maar tegenwoordig hebben ze echt wel goed spul, ze komen bij test vaak vrij hoog uit de bus en ja zelfs mn vader vindt nu dingen lekker van de aldi. Tja diepvriesvlees enzo mag je wmb nooit iets van verwachten, het gewone vlees vind ik ook erg goed te doen van de aldi, het gehakt enzo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')