Is dat hetzelfde als yoghurt drops? Van die weeïge halfzachte winegums?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:25 schreef Sessy het volgende:
Creamy Fruits snoepjes... Beetje raar spul, het smaakt op een chemische manier toch heel natuurlijk... Het smaakt zeg maar wel natuurlijk maar zo sterk, dat het weer chemisch wordt... Ja anders dan dat kan ik het niet omschrijven.
Een 7-
Dit is een Aldi-topicquote:Op maandag 18 december 2006 00:53 schreef octopussy het volgende:
ik vind de zalm in bladerdeeg van de lidl echt heerlijk. dat is zeker een 9 waard
De hertenbiefstukjes zijn ook erg lekker (alleen erg klein): een 8
Wij gaan een keer in de zoveel tijd naar de lidl om onze vriezer te vullen
Slechts 79 centen, ik neem het ook vrijwel iedere week meequote:Op zondag 26 november 2006 23:03 schreef Serendips het volgende:Kipkerriesalade (en dan nadrukkelijk de variant zonder vruchten), prijs onbekend[/b]
Die zilverfolie is een nadeel en het feit dat ik af en toe een doosje heb waarin erg grote stukken kip zitten. Qua smaak is deze salade absoluut onovertroffen.quote:Op maandag 18 december 2006 07:39 schreef De_Hertog het volgende:
Slechts 79 centen, ik neem het ook vrijwel iedere week mee
Lekker beetje pittig, goede smaak, en goed gevuld. Een 9, en als het aluminiumfolie iedere keer makkelijk zou openen in plaats van vaak los te scheuren had het een 10 gehad
hmm, beetje vage actiequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:28 schreef Martijn_77 het volgende:
Off topic reacties verwijderd en TT aangepast zodat het ook voor Lidl producten gebruikt kan worden
Nee, deze twee supermarkten laten zich goed in een review topic verzamelenquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:29 schreef Matness het volgende:
[..]
hmm, beetje vage actie
en dat vanwege 1 lidl reactie
6.8 gram/100mlquote:Op maandag 15 januari 2007 22:20 schreef Syrena het volgende:
Hoeveel suiker zit er in die soja-melk?
leuk opgeschrevenquote:Op zondag 26 november 2006 20:38 schreef Nosh het volgende:
0,35 - Golden power 250 ml.
Met iedere slok voelt het alsof al je organen gillend weg proberen te komen van die verschrikkelijk zoete troep, met 26 soorten Oost-Europese accuzuur erin verwerkt, en als je je neus erin steekt en eens flink ruikt, ben je in een keer je complete reukvermogen én al je neusharen kwijt.
Maar dat geeft niet, want het kost maar 35 cent, en er bestaat een kans dat je caffeinegevoelig bent, en na één enkel blikje gillend met je tong uit je mond op de grond ligt te rollen.
Maar dan wel gillend van plezier.
Cijfer: 10!1
Die vond ik ook niet te eten. Sterker nog, ik heb 'm wel opgegeten omdat ik niks anders had en ik had er toen een dag of anderhalf diarrhee van, en dan echt water gewoon.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Shadowke het volgende:
Zo vandaag heb ik geprobeerd Kreeftenroomsoep te eten van de Aldi.
Toen ik het blikje open maakte kwam er al een gore chemische geur uit, heb het toch maar opgewarmd...
De kleur en geur bleven hetzelfde, en de smaak was echt te goor. Ik heb het weggegooid, ik geef het product een 1. Ik weet niet meer exact wat de prijs was, maar ik geloof 89 cent.
[afbeelding][afbeelding]
verkopen ze die dan? En weten de kassajuffen dat ook, of krijg je gelijk zo'n Herman Finkers verhaal aan de kassa?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:23 schreef Sessy het volgende:
Heeft iemand al een keer de lidl condooms getest?
Die kreeften soep is niks miss mee,Die kleur is normaal voor kreeften soep en als je kreeft niet lekker vind zul je die soep ook niet lekker vinden smaken...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef Shadowke het volgende:
Zo vandaag heb ik geprobeerd Kreeftenroomsoep te eten van de Aldi.
Toen ik het blikje open maakte kwam er al een gore chemische geur uit, heb het toch maar opgewarmd...
De kleur en geur bleven hetzelfde, en de smaak was echt te goor. Ik heb het weggegooid, ik geef het product een 1. Ik weet niet meer exact wat de prijs was, maar ik geloof 89 cent.
[afbeelding][afbeelding]
Verder had ik ook een pizza gekocht namelijk de volgende:
[afbeelding]
Helaas geen foto van de pizza zelf...
Het moet natuurlijk een soort Dr.Oetker Ristorante Mozzarella pizza zijn, maar het is een slap aftreksel.
Ik geef het een 5. De bodem had een vreemde smaak, de mozzarella smolt niet goed en de zogenaamde basilicum was erg chemisch...
De pizza was overigens 1.50
Kortom niet echt geslaagd en ik heb een boterham gegeten om de honger te stillen![]()
Zo vandaag heb ik ook nog een Soya drank gekocht met vanille smaak:
[afbeelding]
Erg lekker! Ik had nog nooit soya melk gedronken en het was erg jummie 99 cent voor 1 liter. 0% cholesterol, etc... dus 'gezond'. Ik geef het een 8![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:32 schreef OreO het volgende:
[..]
Die kreeften soep is niks miss mee,Die kleur is normaal voor kreeften soep en als je kreeft niet lekker vind zul je die soep ook niet lekker vinden smaken...
Heb je wel gewone kreeft gehad?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:08 schreef Shadowke het volgende:
[..]
![]()
Als je die troep lekker vindt is er echt iets mis met je. 't Blikje is een imitatie van de AH kreeftensoep. Ik raad je aan die eens te proberen.
Die staan bij de shampoos en huidcremesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
verkopen ze die dan? En weten de kassajuffen dat ook, of krijg je gelijk zo'n Herman Finkers verhaal aan de kassa?
In tegenstelling tot jou heb ik regelmatig melk rechtstreeks - nog warm - van onder een koe en een geit gehad. Vergeleken daarmee smaakt melk die je 5 dagen of 500 dagen kunt bewaren identiek kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:27 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen die houdbare melk zeggen verdienen sowieso geen mening over culinaire onderwerpen
Ik heb ook een paar keer verse melk gehad ja, de enige die ik wel lekker vondquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Sessy het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou heb ik regelmatig melk rechtstreeks - nog warm - van onder een koe en een geit gehad. Vergeleken daarmee smaakt melk die je 5 dagen of 500 dagen kunt bewaren identiek kan ik je vertellen.
We maakten vroeger ook zelf zoete kaas en zo, tvorog.![]()
Nou goed dan dat ik die troep niet heb opgegetenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet te eten. Sterker nog, ik heb 'm wel opgegeten omdat ik niks anders had en ik had er toen een dag of anderhalf diarrhee van, en dan echt water gewoon.
Daarom heb ik dit topic geopend, bij de aldi hebben ze heel veel supersupersupergoede spullen, maar sommige dingen zijn echt troep en je moet weten wat te kopen.
Die is idd niet te etenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:45 schreef Qwea het volgende:
Aldi : Shoarmadiep gevroren,veeeeeeeel water erin als je het bakt, en niet te vreten zo'n gare smaak eraan.
Cijfer : 2
500 gr ¤2.50
De Lidl magnetronmaaltijd die je niet-gekoeld kunt bewaren in zo'n alufolie bakje met aardappelschijfjes en "spekjes", die moet je NIET pakken. Mijn god wat een chemische troep, en zelfs met al die troep ruikt het echt naar gebalsemd lijk of zo. Ik durf geen cijfer te geven, want een 1 doet geen recht aan die troep.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef GroovymissVW het volgende:
bij de Lidl vandaan, gekruide aardappelpartjes (zak uit de diepvries)....fantastisch als in de oven gebakken (frituur toch iets minder lekker). hoe duur ze zijn weet ik niet meer maar zal niet zo heel veel zijn![]()
at het altijd met mn broer samen na het stappen![]()
Nou heeft schapenvlees per definitie al een voor de meeste Nederlanders ongewone smaak en consistentie, zeker weten dat het niet gewoon wat oudere lammetjes waren? Lust je schapenvlees wel?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Leef het volgende:
ik heb bij de aldi lamsbiefstukjes gekocht uit de vriezer, 5 euro ofzo voor 5 stukjes, in totaal 4 ons ofzo.
(...)
Spicy Wedges, zak van 750 gram voor 0.89quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:20 schreef GroovymissVW het volgende:
bij de Lidl vandaan, gekruide aardappelpartjes (zak uit de diepvries)....fantastisch als in de oven gebakken (frituur toch iets minder lekker). hoe duur ze zijn weet ik niet meer maar zal niet zo heel veel zijn![]()
at het altijd met mn broer samen na het stappen![]()
Dit geld ook voor al het andere bevroren "vlees"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:28 schreef Leef het volgende:
ik heb bij de aldi lamsbiefstukjes gekocht uit de vriezer, 5 euro ofzo voor 5 stukjes, in totaal 4 ons ofzo.
ik heb nog nooit zulk intens goor vlees gegeten.
ik begrijp niet wat ze daar met het vlees doen om het zo onbeschrijfelijk goor te maken. Dat vind ik echt een kunst!
het smaakt echt of het voorgebakken is in afgewerkte diesel ofzo. Geen woorden voor. Soms ben ik een fan van de aldi om hun hele goedkope en soms zeer bruikbare producten, maar soms denk ik jeetje wat een tragische depressieve winkel is het waarom wil ik hier ooit nog komen.
Die stukken shoarma zijn ook belachelijk lang en grootquote:Op woensdag 17 januari 2007 02:28 schreef Sessy het volgende:
De shoarma gooide ik er altijd in met superveel superhete olie, dan werd hij crispy. Maar liever idd niet. De kruiden ruiken en smaken zuur en het geheel blijft tussen je tanden steken.
De Kebab is dan weer wel lekker trouwens, mits je de pan eerst lekker heet laat worden (anders wordt hij nat). Of is die weer van de Lidl?
Zo was mijn vader vroeger ook maar tegenwoordig hebben ze echt wel goed spul, ze komen bij test vaak vrij hoog uit de bus en ja zelfs mn vader vindt nu dingen lekker van de aldi. Tja diepvriesvlees enzo mag je wmb nooit iets van verwachten, het gewone vlees vind ik ook erg goed te doen van de aldi, het gehakt enzoquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:15 schreef Canisfire het volgende:
Wat een hoge cijfers.
Ik weet nog wel dat mijn oma vroeger altijd naar Aldi ging en ik nooit wat at tot ik weer thuis was.
Vreselijke troep hebben ze daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |