abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44263757
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

35? Het was toch altijd 19 cent .
Ik herinner me heel goed dat Golden Power 18 cent was, vorig jaar althans nog.
pi_44292504
Kant en klare Lasagna: Kost weinig, is makkelijk, is lekker
Ik wil niet meer, ik wil niet meer! Ik wil geen handjes geven!
Ik wil niet zeggen elke keer:Jawel mevrouw, jawel meneer......
nee, nooit meer in m'n leven!
pi_44294617
Hier graag echt reviews met cijfer, anders kan het net zo goed in het andere Aldi-topic: Favo Aldi artikel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 december 2006 @ 08:42:42 #29
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_44294778
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:18 schreef Syrena het volgende:
Oh, de Burrito-dinner kit van 1,49. Een 9. Makkelijk klaar te maken, voor twee personen meer dan zat en lekker!
Die had ik ook laatst en ik vond t ook goed te doen.
Alleen vond ik het deeg van de burrito's na bereiding slap en sponzig, terwijl die van knorr en AH wél stevig blijven.

Maar t scheelt zo ¤0,40 met knorr en ¤ 0,10 met AH..

De Global Dinner Kit Burrito's krijgt van mij zeker een 8 !
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
  zondag 10 december 2006 @ 09:31:41 #30
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_44294990
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:02 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik herinner me heel goed dat Golden Power 18 cent was, vorig jaar althans nog.
Hier is het iig nooit lager geweest dan 25 cent, ben al 4,5 jaar verslaafd aan dat spul .

- Golden power, 9!

[ Bericht 11% gewijzigd door Heidi- op 10-12-2006 09:40:07 ]
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 10 december 2006 @ 10:35:40 #31
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_44295548
De Château Melkchocolade met Hazelnoot/Rozijn krijgt van mij een dikke 10!

Heerlijk romig en goed gevuld..
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_44295623
0,99 chocolademousse: 7,5 -> goed en goedkoop
1,49 aardappelsalade: 3 -> ranzige romige troep. jammer, want de aardappels zijn wel goed (niet te hard, niet te zacht)
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_44296385
Ja die aardappelsalade daar was ik ook niet gecharmeerd van, dat is 1 en al azijn.
Ik ga denk ik donderdag weer naar de aldi, ik heb zin in die gerookte zalm en zo
  zondag 10 december 2006 @ 12:02:11 #34
105435 amarena
Just curious
pi_44297238
Magere yoghurt: veels te waterig en niet lekker qua smaak. Dan betaal ik liever een paar cent meer voor lekkere yoghurt bij een andere supermarkt. Cijfer: 4

Kant en klare lasagne: heerlijk, mits in de over bereid. De beste van alle kant en klare lasagnes. Met twee personen heb je van dit product altijd over. Cijfer: 9

Yogging belegen kaas in plakken. Erg lekker qua smaak, niet té zout. Goede prijs-kwaliteit verhouding in vergelijking met andere merken. De jonge variant is overigens niet zo lekker... zoutloze niveakaas. Voor de oude geldt; cijfer: 7. Jonge variant: cijfer: 5

Chocolademousse: zeer goed, erg smaakvol. Cijfer: 9

Wasverzacher roze inhoud: het ruikt niet erg lekker. Na het wassen is er vrijwel niets van de geur over in de handdoeken. In de droger zal het effect vast beter zijn. Maakt de handdoeken wel enigszins zachter maar niet voor herhaling vatbaar. Cijfer: 5

Burito dinner-kid: zeer goed, lekkere wrapjes!!!! Effect is extra lekker als je er naast kip wat blokjes cervelaatworst of salami (ook Aldi) door heen doet. Cijfer: 8

Kipfilet uit de koeling. Prijs: 4,99. Prima kipfiletjes, al smaken 'verse' kipfiletjes iets lekkerder. Wel makkelijk dat ze per x aantal in een zak zitten. Je haalt er 's ochtends 2 uit en 's avonds snijden en verwerken in gerecht. Cijfer: 7.
Veni vidi vici
  zondag 10 december 2006 @ 12:12:24 #35
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_44297495
Maxitrat waspoeder: mijn was ruikt erg lekker als ik deze waspoeder gebruik. Lekkerder dan van c1000 huismerkt. Tevens niet erg duur. Cijfer: 8

Wasverzachter blauwe inhoud: ruikt een stuk beter dan de roze die hierboven genoemd is. Ook over deze wasverzachter ben ik meer tevreden dan die van c1000 huismerk. Mijn was ruikt echt lekker, ook na dagen in de kast gelegen te hebben. Cijfer: 8

Luiers: nogal plasticachtig. Absorberen wel goed, maar voelen niet zo soepel aan. Lidl huismerk veel beter. Cijfer: 6

Appelsap: erg lekker en erg goedkoop. Cijfer: 8

Broccoli in roomsaus uit de vriezer: geen aanrader. Twee keer gehad, volgens de gebruiksaanwijzing klaargemaakt, maar beide keren taaie broccoli. Ook de roomsaus bleef veel te waterig. Cijfer: 4
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_44303237
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:25 schreef Sessy het volgende:
Ja die aardappelsalade daar was ik ook niet gecharmeerd van, dat is 1 en al azijn.
Ik ga denk ik donderdag weer naar de aldi, ik heb zin in die gerookte zalm en zo
nej... ik bedoel die met creme fraiche. die is 'romig'
pi_44303326
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:02 schreef amarena het volgende:

Kipfilet uit de koeling. Prijs: 4,99. Prima kipfiletjes, al smaken 'verse' kipfiletjes iets lekkerder. Wel makkelijk dat ze per x aantal in een zak zitten. Je haalt er 's ochtends 2 uit en 's avonds snijden en verwerken in gerecht. Cijfer: 7.
je bedoelt de vriezer... ze hebben ook kipfilet in de koeling.
pi_44375871
Ik vind de dropjes lekker de woonbootjes Mmmmmmmmmm
pi_44381615
Chocolademousse => Cijfer: 9 (echt lekker en luchtig)
Ham/kaas "croissantjes" 2 stuks => Cijfer: 6 (Beetje zompig, maar wel te doen)
pi_44382238
Iemand toevallig al die ontbijtkoekrepen in losse verpakkingen (3 of 4 stuks dacht ik) geproefd? Zitten nog niet zo lang in het assortiment.
Veni vidi vici
pi_44424468
gisteren "pepitamix"gekocht, gewone pinda's, gekruide pinda's en ponpoenptten. erg lekker en helemaal niet duur ( 0.99 e ) --> 9

en die milkshakebekertjes vielen me eigenlijk ook helemaal niet tegen voor 50 cent ofzo best een lekker drankje --> 7
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_44426034
De mergpijpjes krijgen van mij een dikke 10
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
pi_44467345
Vanmiddag nog de Golden Powe gekocht, 29 cent waren ze. 35 cent zou wel beetje duur zijn he
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:36:20 #44
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44467575
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:28 schreef Professional het volgende:
Vanmiddag nog de Golden Powe gekocht, 29 cent waren ze. 35 cent zou wel beetje duur zijn he
In België 45 cent Hier gelukkig 29, al waren ze eerst 25...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_44467665
TVP ter inspiratie. Ik kom nu meestal niet verder dan het standaard meuk.

Al vreet ik me wel helemaal klem aan de stokbrood met kruidenbotert.

Binnenkort die burritomix maar eens aanschaffen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:41:28 #46
97745 Thorical
finding a way
pi_44467734
Het diepvries gehakt beide varianten zijn voor mij toppie. Gehakt dat geen toverballen maakt van een tennisbal naar een pingpongbal veranderd met het bakken.
De pure chocolade met hazelnoten is iets waar ik voor omrijd.
pi_44468062
Ik hoop dat ze weer met super-absorberende sport T-shirts komen dit jaar. Ik heb er weer een stel nodig. Die dingen waren net zo goed als van de sportwinkel, maar wel 3x zo goedkoop.
pi_44477071
Ohja die stokbroden met kruidenboter, boh die zijn lekker!
pi_44488820
Creamy Fruits snoepjes... Beetje raar spul, het smaakt op een chemische manier toch heel natuurlijk... Het smaakt zeg maar wel natuurlijk maar zo sterk, dat het weer chemisch wordt... Ja anders dan dat kan ik het niet omschrijven.
Een 7-
pi_44526547
ik vind de zalm in bladerdeeg van de lidl echt heerlijk. dat is zeker een 9 waard

De hertenbiefstukjes zijn ook erg lekker (alleen erg klein): een 8

Wij gaan een keer in de zoveel tijd naar de lidl om onze vriezer te vullen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')