Dat die anderen hun eigen mensen hebben kunnen zien en het Mo koud op haar dak kwam dat ze toch niet naar huis kon dat begrijp ik ook.quote:Op zondag 26 november 2006 19:06 schreef saa het volgende:
[..]
Mij ook niet en onderschat ook niet hoe moeilijk het vooral voor Monique was om al die negatieve informatie te krijgen van buitenaf en er dan wel nog in te zitten. De andere ex-bewoners konden thuis veilig tussen hun eigen mensen al deze info verwerken en bespreken.
Dat bedoel ik niet er zijn wel meer mensen in dat huis die hun hersens beter hadden moeten gebruiken en die hebben ook een hoop negativiteit over zichzelf te horen gekregen, maar dan wel niet in het huis.quote:Op zondag 26 november 2006 19:09 schreef NS het volgende:
[..]
Moeilijk voor Mo? Had ze d'r hersenen maar moeten gebruiken.
Met deze geniale post doe je dat allemaal teniet hoor.quote:Op zondag 26 november 2006 19:14 schreef Kinga het volgende:
Pff, wat ben ik toch lui, ik zie meer dan 4 zinnen per post, gewoon geen zin om het te lezen![]()
Weten we niet.quote:Op zondag 26 november 2006 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom is de quiz uitgesteld ?
ze zijn de antwoorden nog aan het opzoekenquote:Op zondag 26 november 2006 19:19 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom is de quiz uitgesteld ?
Ok, thanksquote:
Precies wat Kinga en ik al vanaf het begin zeggenquote:Op zondag 26 november 2006 18:59 schreef Loedertje het volgende:
Sem heeft door dat Monique Rob heeft gezien via de DBK
Hoeveel stoelen hebben we toch in het huis geplaatst? En hoeveel suikerlontjes zijn er gebruikt voor de toren....?quote:Op zondag 26 november 2006 19:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ze zijn de antwoorden nog aan het opzoeken![]()
Ik heb de streams in het huis niet aan, kan die Janine niet meer aanhorenquote:Op zondag 26 november 2006 19:25 schreef marrietje het volgende:
En ze hebben het nog maar even over bloedlullen en vleeslullen
Ja kan ik ook wel begrijpen eigenlijkquote:Op zondag 26 november 2006 19:28 schreef marrietje het volgende:
Ik heb de streams buiten niet aan staan om dezelfde reden maar dan met Micheline![]()
Nee hoor, als je Saa wel eens rosje hebt horen zeggen, is dat helemaal niet vreemdquote:
Waarom dat? Het is een gewoon fruithapjequote:Op zondag 26 november 2006 19:33 schreef Kinga het volgende:
Sow, dat is nog eens een irritante avatar marrietje..
zo drukquote:Op zondag 26 november 2006 19:34 schreef marrietje het volgende:
[..]
Waarom dat? Het is een gewoon fruithapje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |