ja of pitten zoals Rik en Tijn en Mo doenquote:Op zondag 26 november 2006 18:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Inderdaad, kun je beter een paar uur lopen zeiken![]()
En gezellig dat dat is, zie ik ze nog liever de tamponpoepracce doen.quote:Op zondag 26 november 2006 18:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja of pitten zoals Rik en Tijn en Mo doen![]()
Als ze naar BB5 hebben gekeken zouden ze wel wat hebben geweten om te doen, die deden dat soort dingen geregeld.quote:Op zondag 26 november 2006 18:40 schreef saa het volgende:
Wat een gedraai allemaal daar buiten, ze hadden echt wel een paar van die acties kunnen uitvoeren, daar hadden ze geen BB voor nodig.
Alleen Tijn ligt te pitten.quote:Op zondag 26 november 2006 18:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja of pitten zoals Rik en Tijn en Mo doen![]()
nee ik zie haar op stream 3quote:Op zondag 26 november 2006 18:42 schreef Tissik het volgende:
Zit Mo nog altijd in de dagboekkamer dan?![]()
Thanx! Ik heb de streams niet aan, lees alleen dat iedereen al vanaf 4 uur paraat zit voor de quizniet?quote:
Hummie is bezig met de quiz maar dat duurt even natuurlijk. Er zit een groepje in de tuin en een groepje binnen. Marlies en Semih/Micheline voelen zich kut omdat de finaltisten iets van hun verwachten wat op zich laat wachten.quote:Op zondag 26 november 2006 18:44 schreef Tissik het volgende:
[..]
Thanx! Ik heb de streams niet aan, lees alleen dat iedereen al vanaf 4 uur paraat zit voor de quizniet?
Het zou me niks verbazen als dat ook zo wasquote:Op zondag 26 november 2006 18:59 schreef Loedertje het volgende:
Sem heeft door dat Monique Rob heeft gezien via de DBK
smakelijk! (dat laatste was niet van Sem hoorquote:Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef Kinga het volgende:
geweldig gedicht!!!!
Eerlijk gezegd denk ik t ook hoor. Semih gaf aan dat je op die manier geen vreemde spanning krijgt tijdens de liveuitzending, wat mijn inziens een prima argument is.quote:Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat ook zo was
Mij ook niet en onderschat ook niet hoe moeilijk het vooral voor Monique was om al die negatieve informatie te krijgen van buitenaf en er dan wel nog in te zitten. De andere ex-bewoners konden thuis veilig tussen hun eigen mensen al deze info verwerken en bespreken.quote:Op zondag 26 november 2006 19:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat ook zo was
Moeilijk voor Mo? Had ze d'r hersenen maar moeten gebruiken.quote:Op zondag 26 november 2006 19:06 schreef saa het volgende:
[..]
Mij ook niet en onderschat ook niet hoe moeilijk het vooral voor Monique was om al die negatieve informatie te krijgen van buitenaf en er dan wel nog in te zitten. De andere ex-bewoners konden thuis veilig tussen hun eigen mensen al deze info verwerken en bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |