Pleasantville en House of Wax zijn al weg, helaas...zit er iets anders voor je bij?quote:Op maandag 27 november 2006 19:13 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik heb interesse in:
Pleasantville
Corpse Bride
House of Wax
Red Eye
Ik heb je gemaild.
Dat had ik dus al gemaild... nog een keer doen?quote:Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Nee jouw geld moet ik nog hebben haha, mail me even jouw gegevens dan mail k terug met mijn banknr!!
Doe dan maar die DVD van Crocodile1&2 ipv Breakdown.quote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Ik zit net je pakketje samen te stellen...zie ik dat Breakdown alleen zweedse ondertiteling heeft.... wil je een andere uitzoeken of vind je dat neit erg?
graag! roelxxl@hotmail.com he!quote:Op maandag 27 november 2006 19:33 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dat had ik dus al gemaild... nog een keer doen?
haal dat tridsl adres uit je profiel danquote:
Haha jaja moet ik nog doen....tot één week geleden deed ik nooit echt wat op het forum dus had ik dat niet nodigquote:Op dinsdag 28 november 2006 07:27 schreef Skinkie het volgende:
[..]
haal dat tridsl adres uit je profiel dan
Binnen een maand zet ik er weer een stuk of 60 op! Ik laat het je horen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 09:46 schreef Patch het volgende:
Als er weer eens een dag komt dat je wat nieuwe DVD's op FOK! plaatst... Mail me dan aub
razookicksass@hotmail.com
quote:Op maandag 4 december 2006 15:23 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Binnen een maand zet ik er weer een stuk of 60 op! Ik laat het je horen!
roel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |