Waarom ga je zulke oude topiques schoppen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een vreselijk matige film.
Mindfuck? Wazig? Vaag? Ik vond het geen van allen. Het verhaal vond ik ook niet leuk.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef Duiveltja het volgende:
Luister nog eens naar de laatste zin in de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Tom_Tom- op 26-09-2004 19:36:40 ]
Die was vreselijk ongeinspireerd en voorspelbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef Duiveltja het volgende:
Luister nog eens naar de laatste zin in de film
quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:05 schreef slindenau het volgende:Ehm, dat bovenste zou ik tussen spoilertags plaatsen als ik jou was. [ spoiler] tekst [/ spoiler]. Maar dan zonder de spaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(damn lang geleden dat ik eXistenZ gezien heb, was zeker ook in 2002 toen ie op tv was)
Als je zo vriendelijk zou willen zijn, mijn toestemming heb je (welke idioot heeft een "maximale editduur" ingevoerdquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ehm, dat bovenste zou ik tussen spoilertags plaatsen als ik jou was. [ spoiler] tekst [/ spoiler]. Maar dan zonder de spaties.
Jep, gelijk ff opgenomen, 0:30 tot 2:15 was toch wel erg laat...aangezien ik de dag ervoor ook al rond die tijd in bed lagquote:Op zondag 26 september 2004 16:45 schreef BGN het volgende:
Gisteren op TV![]()
Gedaan.quote:Op zondag 26 september 2004 19:23 schreef slindenau het volgende:
Als je zo vriendelijk zou willen zijn, mijn toestemming heb je (welke idioot heeft een "maximale editduur" ingevoerd).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |