Heb er (nog) geen ervaring mee, sorryquote:Op zondag 26 november 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Is het eten van 1 sigaret al niet supergiftig voor een baby?
Eet jij geen sigaretten nee?quote:Op zondag 26 november 2006 11:27 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Heb er (nog) geen ervaring mee, sorry.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicotinequote:Effecten van een hoge dosering - giftigheid
Nicotine een is krachtig zenuwgif, vooral voor insecten. Het zit dan ook in verschillende insecticiden. Ook voor mensen is nicotine giftig: een sigaar bevat voldoende nicotine om een kleuter te doden, als de kleuter de sigaar opeet.
Het is niet aangetoond dat nicotine kankerverwekkend zou zijn. Roken veroorzaakt kanker door de andere stoffen die in de rook aanwezig zijn. Er is echter wel aangetoond dat nicotine de apoptose vertraagt, de vernietiging van ongewenste cellen in het lichaam. Omdat veel gemuteerde of beschadigde cellen die zich tot kankercel kunnen ontwikkelen in een vroeg stadium door apoptose worden vernietigd, denkt men, zeker in combinatie met de talloze carcinogene stoffen in tabaksrook, dat nicotine wel bijdraagt aan het ontstaan van kanker. Bovendien is de verslavende werking van nicotine een belangrijk aspect waarom mensen blijven roken. Daarom is de nicotine in sigarettenrook medeverantwoordelijke voor de grote longkankerepidemie door roken.
In hoge dosis zorgt nicotine voor misselijkheid en braken. De LD50 dosis (dat wil zeggen de dosis waaraan 50% van de blootgestelde dieren zullen overlijden) bedraagt 3 mg/kg voor ratten. Voor mensen kan 40-65 milligram fataal zijn. Men overlijdt aan nicotine door verlamming van de ademhaling.
Die mag je zelf naar smaak toevoegen.quote:Op zondag 26 november 2006 12:02 schreef Adfundum het volgende:
Leuk,een zelfmoordrecept. Je bent trouwens de soepballetjes en de vermicelli vergeten.
quote:
het lijkt me best knap om een hele sigaar te eten zonder na 1 hap alles uit te kotsenquote:Op zondag 26 november 2006 11:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicotine
laat dat volgens mij maar weg, je gaat er hardstikke dood aan.quote:Op zondag 26 november 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij ga je daar hardstikke dood aan.
Is het eten van 1 sigaret al niet supergiftig voor een baby?
Ludiek hè?quote:Op maandag 27 november 2006 22:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
laat dat volgens mij maar weg, je gaat er hardstikke dood aan.
Niet zoveel ervaring met baby's en kleuters?quote:Op maandag 27 november 2006 17:32 schreef vamos1 het volgende:
[..]
het lijkt me best knap om een hele sigaar te eten zonder na 1 hap alles uit te kotsen![]()
![]()
Humor man...quote:
Hehe, het lijkt me niet de fijnste manierquote:Op donderdag 28 december 2006 01:01 schreef Thor.Thunder het volgende:
die staat ook in mijn suicide methods boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |