Oh, nu ben je wel geinteresseerd zeker?quote:Op zondag 26 november 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
Welke stad woon je eigelijk?
Alsof ze dat aan jou gaat vertellen, ze is al met mijquote:Op zondag 26 november 2006 01:18 schreef Sebasser het volgende:
Welke stad woon je eigelijk?
Was ik vanaf het begin al.quote:Op zondag 26 november 2006 01:19 schreef paljas het volgende:
[..]
Oh, nu ben je wel geinteresseerd zeker?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En waarom heb ik gele handenquote:Op zondag 26 november 2006 01:18 schreef MmadviewW het volgende:
* Checkt fotoboek inderdaadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanaf het moment dat je dat fotoalbum zagquote:
quote:
Oh?quote:Op zondag 26 november 2006 01:20 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Alsof ze dat aan jou gaat vertellen, ze is al met mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:20 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Alsof ze dat aan jou gaat vertellen, ze is al met mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat zeg ik.quote:Op zondag 26 november 2006 01:20 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat je dat fotoalbum zagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had beter eerst fotoboek kunnen checken en daarna kunnen makenquote:Op zondag 26 november 2006 01:20 schreef paljas het volgende:
[..]
En waarom heb ik gele handen
En waarom is hij geel
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:20 schreef kutvent het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan was ik zwartquote:Op zondag 26 november 2006 01:21 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Ik had beter eerst fotoboek kunnen checken en daarna kunnen makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Figuurlijk gezien dan hequote:Op zondag 26 november 2006 01:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh?
Dan kan je zeker snel reizen..
Raket genomen zeker?
Jaja, lulsmoesjes.quote:Op zondag 26 november 2006 01:22 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Figuurlijk gezien dan heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Does wat meer foto's in je foboquote:Op zondag 26 november 2006 01:22 schreef paljas het volgende:
[..]
Dan was ik zwartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beetje mirage/ijsmeis achtig?quote:Op zondag 26 november 2006 01:23 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Does wat meer foto's in je foboom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Meneer is jaloers, whehe.quote:
Mirage.rar? Heb ik dat gemist?quote:
Droog eens wat beter op. (en wordt eens heel snel wat jaartjes ouder)quote:Op zondag 26 november 2006 01:22 schreef paljas het volgende:
[..]
Dan was ik zwartom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 26 november 2006 01:25 schreef MmadviewW het volgende:
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bierquote:Op zondag 26 november 2006 01:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Meneer is jaloers, whehe.
Whehe.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Paljasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee. ben al dronkenquote:Op zondag 26 november 2006 01:27 schreef paljas het volgende:
[..]
Bierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop