Ik kreeg die er gewoon bij idd. Nu heb ik em niet gekocht of wat dan ook maar gewoon via via aangekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:50 schreef DYin het volgende:
Dus.. Met KotN krijg je alle officiële plug-ins, waaronder KotN zelf?( Ik bedoel de retail versie hé) Dat is wel hip.. Maar Shivering Isles lijkt me ook wel vet.
Ja, de plugins staan (los) op de Knights of the Nine cd.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:50 schreef DYin het volgende:
Dus.. Met KotN krijg je alle officiële plug-ins, waaronder KotN zelf?( Ik bedoel de retail versie hé) Dat is wel hip.. Maar Shivering Isles lijkt me ook wel vet.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:35 schreef uppie83 het volgende:
Hmm... spells als Deathly Visage of Ghostwalk zijn toch wel da bomb![]()
Eindelijk Oblivion gekocht?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:58 schreef Gamer_V het volgende:
Woei, ik mag nu eindelijk in dit topic posten!
Voor de 360 gaat ie 2400 punten kosten, ongeveer 30 euro. Hopelijk biedt het dan wel flink wat extra vermaak.quote:Op maandag 12 maart 2007 05:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eindelijk Oblivion gekocht?Ik ben het overigens nog fanatiek aan het spelen en wacht nu op Shivering Isles (dat is de uitbreiding).
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:40 schreef uppie83 het volgende:
Ik ben nu de laatste missie van de thieves guild aan het doen. Op een gegeven moment ga je een kamer in van de blind monks. Daar moet je op die Reading Chair gaan zitten, maar ik kan daar niet op zitten om een of andere reden![]()
van http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:The_Ultimate_Heistquote:The game may refuse to let you sit in the Reading Chair. This seems to happen if the guards and monks are after you (listen for the combat music). You may have to reload an earlier save, and this time, sneak through the barracks more carefully! The console command "player.payfine" calls the guards off you and may allow you to sit in the chair, although any stolen goods will be removed along with enough money to pay off your bounty (which may be considerable).
Tja, morrowind blijft ook maar zó lang leuk.quote:Op maandag 12 maart 2007 05:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eindelijk Oblivion gekocht?Ik ben het overigens nog fanatiek aan het spelen en wacht nu op Shivering Isles (dat is de uitbreiding).
Koop gewoon een mooie terratec kaartje, ben je voor een paar tientjes klaar, heb je meer kwaliteit als onboard (ik weet niet wat voorn mobo je hebt maar meestal is het zo) en ontlast je je CPU ook nog.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:59 schreef bigore het volgende:
Ik heb oblivion niet meer aangeraakt, heb echt alles geprobeerd, het ligt aan mijn onboard soundkaart, nou echt no fucking way dat ik een nieuwe geluidskaart ga kopen omdat Bethesda het niet voor elkaar krijgt om het fatsoenlijk te programmeren.
Kep een Asus P5b Deluxe Wifi/AP moederbord, dit zegt ie over het geluid op de site:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Koop gewoon een mooie terratec kaartje, ben je voor een paar tientjes klaar, heb je meer kwaliteit als onboard (ik weet niet wat voorn mobo je hebt maar meestal is het zo) en ontlast je je CPU ook nog.
lekker cheesy verhaaltje dus, maar het neemt dus CPU zooi in beslag? praat je dan over veel belasting of is het amper noemenswaardig?quote:High Definition Audio
Geniet van een topkwaliteit geluidssysteem op uw PC! De on-board 8-kanaals HD audio CODEC (High-Definition Audio, voorheen codenaam Azalia) maakt hoge-kwaliteit 192 KHz/24-bit audio-output mogelijk, inclusief jack-sensing optie, retasking-functies en multistreaming-technologie die gelijktijdig verschillende audiostreams naar verschillende bestemmingen verstuurt. U kunt nu via de koptelefoon praten met partners tijdens het spelen van multi-channel netwerkspellen. Alles vindt plaats op één computer.
Zal per spel verschillen. Een geluisdkaart heeft een apparte cpu voor het geluid te verwerken, bij een onboard is dat niet (altijd) zo dacht ik. Het valt wel te merken maar niet dat je nou 10fps meer krijgt ofzo. Daarnaast zijn terratec kaartjes wél onwijs goed en zal ie veel beter zijn als je onboard zooitjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:45 schreef bigore het volgende:
[..]
Kep een Asus P5b Deluxe Wifi/AP moederbord, dit zegt ie over het geluid op de site:
[..]
lekker cheesy verhaaltje dus, maar het neemt dus CPU zooi in beslag? praat je dan over veel belasting of is het amper noemenswaardig?
Ja, bij de Intertoys wisten ze me te vertellen dat hij pas eind mei uitkwam. Bullshit. Ligt nu in de winkels.quote:
Ligt er aan hoeveel werk geheugen je hebquote:Op dinsdag 6 maart 2007 07:59 schreef bigore het volgende:
Het valt me eigenlijk op dat hoe laag ik alles ook zet er exact dezelfde hapering in blijft zitten, het is eigenlijk niet echt een lage framerate volgens mij, maar hij blijft heel vaak, heeeeel even hangen. Dus als ik alles max zet, is de hapering exact hetzelfde als dat alles op laag en 640x480 staat, curieus...
Direct2drive is een online service zoals steam.quote:Op maandag 2 april 2007 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Die files staan gewoon op je gekochte cd, Calyptus
Ah, ik begrijp het half. Maar krijg je daar geen wachtwoord van? En hij kent de configuratie van je pc dan toch?quote:Op maandag 2 april 2007 20:08 schreef Gamer_V het volgende:
Direct2drive is een online service zoals steam.
ja ik heb een key. Dat is het probleem niet, ik kan spelen, maar enkel in 1.0.quote:Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het half. Maar krijg je daar geen wachtwoord van? En hij kent de configuratie van je pc dan toch?
Is Shivering isles die 30 euro waard? Ik heb Oblivion op de 360 en iets weerhoud me er van om voor 30 euro het via XBL te kopen als het gewoon ook in de winkel lag + boekje en cd dan had ik hem meteen gehaald. Oblivion zelf vond ik wel super!!quote:
Ik speel gewoon alleen de Shivering Isles queestes. Die van Oblivion heb ik toch al gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef Pek het volgende:
Er zijn nogal wat conflicten tussen OB en SI...als bijv. Lucien Lachance (sp?) je voor het eerst komt opzoeken en je slaapt in SI, dan heeft hij geen dialoog-opties. Zelfde als die meid van de Thieves Guild je daar komt opzoeken ivm Hyronimus Lex. Met homebrew mods is het vaak nog erger![]()
Ik wacht wel even op de volgende patch voor ik ermee aan de slag ga![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |