Direct2drive is een online service zoals steam.quote:Op maandag 2 april 2007 20:05 schreef Isabeau het volgende:
Die files staan gewoon op je gekochte cd, Calyptus
Ah, ik begrijp het half. Maar krijg je daar geen wachtwoord van? En hij kent de configuratie van je pc dan toch?quote:Op maandag 2 april 2007 20:08 schreef Gamer_V het volgende:
Direct2drive is een online service zoals steam.
ja ik heb een key. Dat is het probleem niet, ik kan spelen, maar enkel in 1.0.quote:Op maandag 2 april 2007 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het half. Maar krijg je daar geen wachtwoord van? En hij kent de configuratie van je pc dan toch?
Is Shivering isles die 30 euro waard? Ik heb Oblivion op de 360 en iets weerhoud me er van om voor 30 euro het via XBL te kopen als het gewoon ook in de winkel lag + boekje en cd dan had ik hem meteen gehaald. Oblivion zelf vond ik wel super!!quote:
Ik speel gewoon alleen de Shivering Isles queestes. Die van Oblivion heb ik toch al gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2007 21:18 schreef Pek het volgende:
Er zijn nogal wat conflicten tussen OB en SI...als bijv. Lucien Lachance (sp?) je voor het eerst komt opzoeken en je slaapt in SI, dan heeft hij geen dialoog-opties. Zelfde als die meid van de Thieves Guild je daar komt opzoeken ivm Hyronimus Lex. Met homebrew mods is het vaak nog erger![]()
Ik wacht wel even op de volgende patch voor ik ermee aan de slag ga![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |