Er zijn 471 ingelogde gebruikers en 1731 gasten aanwezig.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:31 schreef LoggedIn het volgende:
Danny zal het wel weten.. maar denk dat er maar een paar 100 echt actieve users zitten?
ja maar ik bedoel in het totaalquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er zijn 471 ingelogde gebruikers en 1731 gasten aanwezig.
contributiequote:Op zaterdag 25 november 2006 20:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb mijn contributie voor dit jaar vergeten over te maken.
ik ook. ik mag volgende week niet meedoen nuquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb mijn contributie voor dit jaar vergeten over te maken.
800. vage schatting.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:31 schreef LoggedIn het volgende:
Danny zal het wel weten.. maar denk dat er maar een paar 100 echt actieve users zitten?
Je krijgt vanzelf een mailtje!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit iets van gehoord. Staat dit er als je je registreerd
Het is ongeveer ¤95 per half jaar...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een mailtje!
Ja, wist je dat niet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
nooit iets van gehoord. Staat dit er als je je registreerd
Nee, is duurder geworden nadat Danny nieuwe servers heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:42 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Het is ongeveer ¤95 per jaar...
En als je niet betaald wordt vanzelf je account op non actief gezet.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf een mailtje!
Ja nee ik had vorige keer voor een half jaar gedokt omdat ik het uit wilde proberen... (ben vrij nieuw) Daarvoor dus 95e!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, is duurder geworden nadat Danny nieuwe servers heeft geplaatst.
Maar dan moet je nog wel dat jaar betalen, Danny is streng...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef Spyronius het volgende:
[..]
En als je niet betaald wordt vanzelf je account op non actief gezet.
Tja, Fok! gaat natuurlijk ook met de tijd mee.... helaas!quote:
Ja is net Microsoft he, Fok heeft gewoon een monopolie hier in Nederland, is geen site zoals Fok!quote:
Ja, dat is wel slechte timing, en betaal maar , want anders heb je in januari een incassobureau aan je deur en ben je nog duurder uit....quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:50 schreef Bayswater het volgende:
Tis niets, maar die acceptgiro komt altijd vlak voor kerst als je hem net niet kan gebruiken. En het blijft maar duurder worden.![]()
en ze nemen altijd je computer meequote:Op zaterdag 25 november 2006 20:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel slechte timing, en betaal maar , want anders heb je in januari een incassobureau aan je deur en ben je nog duurder uit....
Dat werkt wel heel snel...
Je hebt toch op de bevestigingsmail gedrukt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:54 schreef koemleit het volgende:
wat een bullshit betalen voor een site. !!! Ik betaal niks als er een mailtje komt wat willen ze me maken??.
Via je IP achterhalen ze je huisadres, is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:54 schreef koemleit het volgende:
wat een bullshit betalen voor een site. !!! Ik betaal niks als er een mailtje komt wat willen ze me maken??.
Afmelden, heb ik ook eens geprobeerd. Lukt gewoon niet, heb het zelfs drie keer aangetekend geprobeerd. Nooit enige reaktie gehad. Blijkt dat in de voorwaarden staat dat als je jezelf registreert er 5 jaar aan vast zit. Dat zeggen ze er dus mooi niet bij.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:54 schreef Kanjer het volgende:
Is TS aan het kijken hoe ie zich moet afmelden?
Verwacht je toch niet he? als je je even aanmeld...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Afmelden, heb ik ook eens geprobeerd. Lukt gewoon niet, heb het zelfs drie keer aangetekend geprobeerd. Nooit enige reaktie gehad. Blijkt dat in de voorwaarden staat dat als je jezelf registreert er 5 jaar aan vast zit. Dat zeggen ze er dus mooi niet bij.![]()
Nou ik betaal ook voor de Telegraaf zodat ik hem online kan zien, dus zo raar is dat niet hoor. Maar ik weet het niet of je iets verstand van IT heb, maar door online te zijn, ben je gewoon tot aan de meterkast te tracenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:54 schreef koemleit het volgende:
ja niemand dus!!! mocht er een aanmaning ofzo komen zet ik er m'n advocaat op.!!!!quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Verwacht je toch niet he? als je je even aanmeld...
Maar ja, wie leest er nou het hele regelement door?
En van de meterkast naar de brievenbus is niet zo'n grote stap, tenminste bij mij niet..quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:01 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nou ik betaal ook voor de Telegraaf zodat ik hem online kan zien, dus zo raar is dat niet hoor. Maar ik weet het niet of je iets verstand van IT heb, maar door online te zijn, ben je gewoon tot op de meterkast te tracen
Heb je toevallig ook gekeken wie de man van Ivonne is? Bram Moskovitz dus, dus veel succes met je advocaatquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:01 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja niemand dus!!! mocht er een aanmaning ofzo komen zet ik er m'n advocaat op.!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |