Dat is wel een goede tip! Bedankt!quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:54 schreef Djarum het volgende:
hoe je hem ook wast, ik zou eerst mn laptop ed eruit halen..
Dat ding is enorm, volgens mij past ie niet eens in de wasmachine.quote:enne, gewoon in de wasmachine hoor, snelprogramma, 30 graden..
quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:47 schreef Archont het volgende:
... alleszuiger dat product eruit zuigen, helemaal natmaken....
geen flauw idee.quote:Op zondag 26 november 2006 00:59 schreef Djarum het volgende:
[..]
![]()
sorry.. heb teveel gezopen denk ik..
Is het al gelukt?
Dus... hier zijn de hele zaterdagavond en -nacht mensen bezig geweest met jouw probleem en het enige wat je kunt melden is dat je hoopt dat je geen kater krijgt omdat je zelf in deze periode aan het zuipen bent geweest?quote:Op zondag 26 november 2006 04:40 schreef SnowBite het volgende:
[..]
geen flauw idee.
die tas ligt nog te drogen.
als ie nog steeds stinkt zal ik wel zo'n reiniger kopen van de AH.
wat ik in ieder geval hoop is dat ik morgen niet een hele erge kater heb. doei.
quote:Op zondag 26 november 2006 11:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dus... hier zijn de hele zaterdagavond en -nacht mensen bezig geweest met jouw probleem en het enige wat je kunt melden is dat je hoopt dat je geen kater krijgt omdat je zelf in deze periode aan het zuipen bent geweest?
![]()
![]()
Haha. Ja ik was van plan om met een krukje de hele avond naast m'n tas te gaan zitten om hem te begeleiden.quote:Op zondag 26 november 2006 11:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dus... hier zijn de hele zaterdagavond en -nacht mensen bezig geweest met jouw probleem en het enige wat je kunt melden is dat je hoopt dat je geen kater krijgt omdat je zelf in deze periode aan het zuipen bent geweest?
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |