?quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:16 schreef ABBAfan het volgende:
Ik werk in de zorg en ervaar nu voor de derde keer binnen 2½ jaar ongewenste intimiteiten van een cliënt.
Nu is het een man van 79 jaar wiens vrouw met kanker in de woonkamer op sterven ligt. Ik moet er 2 x 3 uur per week heen om het huis netjes te houden. Afgelopen vrijdag voelde ik weer herhaaldelijk de klauwen van die kerel op mijjn lichaam. Hij spreekt me aan met 'schat' en 'lieverd' en zat me tijdens de thee steeds aan te gapen. Walgelijk gewoon!
Ik voel me nu vreselijk beroerd. Maandagmiddag zou ik er weer heen moeten maar ik durf gewoon niet meer. Ik moet nu zelf een invaller regelen die er in plaats van mij heen gaat. Daarna contact zoeken met mijn procesmanager die pas dinsdagochtend op kantoor aanwezig is. Ik maak een klote weekend door. Godver!
Pak hem gewoon vol op z`n bek en dan is 'ie al flauwgevallen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:16 schreef ABBAfan het volgende:
Ik werk in de zorg en ervaar nu voor de derde keer binnen 2½ jaar ongewenste intimiteiten van een cliënt.
Nu is het een man van 79 jaar wiens vrouw met kanker in de woonkamer op sterven ligt. Ik moet er 2 x 3 uur per week heen om het huis netjes te houden. Afgelopen vrijdag voelde ik weer herhaaldelijk de klauwen van die kerel op mijn lichaam. Hij spreekt me aan met 'schat' en 'lieverd' en zat me tijdens de thee steeds aan te gapen. Walgelijk gewoon!
Ik voel me nu vreselijk beroerd. Maandagmiddag zou ik er weer heen moeten maar ik durf gewoon niet meer. Ik moet nu zelf een invaller regelen die er in plaats van mij heen gaat. Daarna contact zoeken met mijn procesmanager die pas dinsdagochtend op kantoor aanwezig is. Ik maak een klote weekend door. Godver!
Tuurlijk heb ik hem al duidelijk gemaakt dat ie z'n poten thuis moet houden, maar de ouwe bleef maar 'schat' en 'lieverd' tegen me zeggen. Er is gewoon een steek aan 'm los.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:26 schreef Nevada92 het volgende:
Bijt van je af meid ! Zeggen dat je dit niet wilt. En blijven volhouden. Dat is het beste advies wat ik je kan geven.
Dan ram je die vent toch gewoon in elkaarquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:32 schreef Dennisch het volgende:
Voor iedereen die roept dat ze het maar lekker moet vinden enzo, wacht maar tot je vriendin een keer thuis komt met zo'n boodschap...
Hoezo een steek los? Hij is gewoon eenzaam en heeft een sterke behoefte aan seks, zoals veel mannen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:30 schreef ABBAfan het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik hem al duidelijk gemaakt dat ie z'n poten thuis moet houden, maar de ouwe bleef maar 'schat' en 'lieverd' tegen me zeggen. Er is gewoon een steek aan 'm los.
Dan ben je gewoon homo, mannen moeten daar tegen kunnenquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef FerryB het volgende:
Ik denk dat het verstandig is om zo af en toe een flink grote bek te geven tegen zo'n man. En hem echt heel duidelijk maken dat ie daar snel mee op moet houden. Ik had het iig echt niet gepikt als een 90 jarige vrouw mij ineens in mijn kruis pakt of iets in die richting.
Ergens tegen kunnen is wat anders dan iets wel of niet willen...quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:37 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon homo, mannen moeten daar tegen kunnen![]()
Gewoon je broek openritsen, dat gevaarte in haar hand leggen en zeggen "speel er maar lekker mee".quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:36 schreef FerryB het volgende:
Ik denk dat het verstandig is om zo af en toe een flink grote bek te geven tegen zo'n man. En hem echt heel duidelijk maken dat ie daar snel mee op moet houden. Ik had het iig echt niet gepikt als een 90 jarige vrouw mij ineens in mijn kruis pakt of iets in die richting.
Ik kan mij voorstellen dat je dat heel vervelend vind.quote:Op zaterdag 25 november 2006 17:42 schreef ABBAfan het volgende:
Zijn vrouw ligt in de woonkamer op bed met terminale kanker. Ik kan daar moeilijk een scene gaan schoppen. Het is op zich al respectloos naar zijn zieke vrouw toe dat hij z'n poten niet thuis kan houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |