quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
woooow goede resultatenik voelde het vantevoren al. Een derde plaats nogalliefst.
Mirri je kunt niet echt goed tegen je verlies he? Jammer..
Dat is het niet!quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef MiLalaa het volgende:
woooow goede resultatenik voelde het vantevoren al. Een derde plaats nogalliefst.
Mirri je kunt niet echt goed tegen je verlies he? Jammer..
lekker dramatisch kind ben je toch af en toe ook he....quote:Op zondag 3 december 2006 10:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is het niet!
Ik vind het alleen heel frustrerend voor mezelf. Ik ben iemand die extreem veel structuur nodig heeft, en nu klopt het niet meer, omdat ik deze prono niet heb. Het is niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, gewoon omdat het nu niet meer klopt en dat vind ik zonde.
Uit solidairiteit posy ik volgend weekeinde geen pronoquote:Op zondag 3 december 2006 10:11 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is het niet!
Ik vind het alleen heel frustrerend voor mezelf. Ik ben iemand die extreem veel structuur nodig heeft, en nu klopt het niet meer, omdat ik deze prono niet heb. Het is niet dat ik niet tegen mijn verlies kan, gewoon omdat het nu niet meer klopt en dat vind ik zonde.
Handig. Daarmee bereiken ze er vooral mee dat ik er niet naar kijk.quote:Op zondag 3 december 2006 10:12 schreef sturky100 het volgende:
ze zullen die uitzendingen wel uitspreiden over de hele middag ivm de kijkcijfers![]()
Ik weet 'tquote:Op zondag 3 december 2006 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
lekker dramatisch kind ben je toch af en toe ook he....![]()
Er is niemand dood verder he
Neenee, niet doen Maril! Blijf jij nou gewoon lekker meedoen!quote:Op zondag 3 december 2006 10:26 schreef maril het volgende:
[..]
Uit solidairiteit posy ik volgend weekeinde geen prono![]()
Ik vind de schaaatsprono,s niet zo leuk, moet zo onwijs veel voordoen om 5 schaatsers of schaatsters te vinden die ook daadwerkelijk meedoen, t was een grapje van mij dat ik uit soli niet zou posten de waarheid is dat ik alleen bij andere wedstrijden ga mee doen zoals wk en europees, dan kom je ook makelijker aan schaatsers die meedoen, zoals het nu is vind ik het een bron van ergenis, dus beleef ik er weinig plezier aan, en als ik er geen plezier aan heb maar chagrin dan dooe ik het niet meer, zo ik zal soms mee gaan doen.(WK, EU, sprint ,alround, afstanden.)quote:Op zondag 3 december 2006 10:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Neenee, niet doen Maril! Blijf jij nou gewoon lekker meedoen!
Jawel, Mariska Veres.quote:Op zondag 3 december 2006 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
lekker dramatisch kind ben je toch af en toe ook he....![]()
Er is niemand dood verder he
May I have your votes pleasequote:Op zondag 3 december 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
Wordt in ieder geval weer heel erg close aan kop, vooral dankzij mijn rotweekend en het hele goede weekend van Arcee.
quote:Op zondag 3 december 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
Wordt in ieder geval weer heel erg close aan kop, vooral dankzij mijn rotweekend en het hele goede weekend van Arcee.
't Weekend dik gewonnen en 20 punten ingelopen op BVO.quote:Op zondag 3 december 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
Algemeen Klassement
01. BVO 216
02. Arcee 214
03. MiLalaa 203
quote:Op zondag 3 december 2006 11:41 schreef BVO het volgende:
Uitslag prono 500 meter vrouwen
01. Remzz 17
01. snellejelle 17
01. TheVulture 17
Winnende voorspelling
snellejelle, Remzz en TheVulture:
1. Kyou-Hyuk Lee.
2. Kang-Seok Lee.
3. Pekka Koskela.
4. Yuya Oikawa/Tucker Fredricks.
5. Fengton Yu.
quote:Algemeen Klassement
18. Mirri 148
18. snellejelle 148
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 3 december 2006 12:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
't Weekend dik gewonnen en 20 punten ingelopen op BVO.
ik wou zeggen 'he vergeet je mij niet', maar een slechte 2e dag helaas...quote:Op zondag 3 december 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
oh, nou, okquote:Op zondag 3 december 2006 10:11 schreef Mirri het volgende:
Dat is het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |