Ik denk dat geen een van die 5 meedoet.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:26 schreef maril het volgende:
1000 meter vrouwen totaal
1 Anni FRIESINGER
2 Ireen WÜST NED
3 Christine NESBITT
4 Kristina GROVES
5 Shannon REMPEL
Zo en ik verander niks meer of ze nu wel of niet meedoen ik heb het gehad met die grilligheid der schaatsers.
pech gehad ik weet niet eens of ik dit seizoen dit blijf doen vind schaatsprono niet zo leuk als wielrenprono, daar waren de lijsten wie wel of niet meedoen een week van te voren bekend,quote:Op donderdag 30 november 2006 14:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat geen een van die 5 meedoet.
ik vind het vervelend dat ik tot 16.00 beperkt ben in mijn normale bezigheden. geen tt 601, niet op het prono kijken, als het tegenzit staat het ook nog op tt101. dat hou ik niet vol. en vaak hoor je het ook nog op de radioquote:
Misschien is het op het internet, hoelaat begint het? ga ik al die Asiatische zenders langs zo ben ik ook een paar weken terug bij een honkbaltournooi terecht gekomenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:11 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ik vind het vervelend dat ik tot 16.00 beperkt ben in mijn normale bezigheden. geen tt 601, niet op het prono kijken, als het tegenzit staat het ook nog op tt101. dat hou ik niet vol. en vaak hoor je het ook nog op de radio
Live was wel handig geweest. Opnemen en als je wakker wordt, met een bak koffie lekker kijken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |