abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43881500
Kneiterende kneiters,
Ik heb redelijk veel pokervideo's/afleveringen gezien, maar dit slaat echt alles.
Wat is die Frank Kramer als commentator zijnde, ongelovelijk slecht. Je moet er bijna van janken.
Het betreft o.a. de aflevering van vorige week (Finale EPT). Het lukte die vent niet eens om zonder fouten de flop/preflop op te lezen.

De halve zool brabbelde maar wat raak en kraamde echt alleen maar onzin uit.
Compleet irrelevante opmerkingen, outs over het hoofd zien, en ga zo maar door. Volgens mij snapte hij het spel niet eens!
Absoluut niet proffesioneel.
Verder als er een pokerspeler werd geinterviewd, werd er gewoon door de commentator door heen gepraat. Wat resulteerde tot het feit dat je er geen hoerige kut van verstond

Iemand het gezien? Ik meen me te herinneren dat het commentaar 'vroegah' beter was op Eurosport. Werd dat ook niet gedaan door die Rolf Slotboom?

Dus Frank, fijne drollenpijper die je bent, als je dit leest?! STERF! Of ga wat doen wat je WEL kan.
pi_43881554
Zodra ik Frank Kramer hoor zap ik. Een drama die kerel.
pi_43881590
Dat heb ik bij voetbal met evert ten napel, sinds hij FIFA games commentaar heeft ingesproken erger ik me ziek aan die stem!
Van voor naar achter, van links naar rechts!
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:13:12 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_43882042
Opgeschoond.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:15:04 #5
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43882075
Als je dat erg vindt moet je eens kijken naar die Poker Masters. Dát is een stelletje supersukkels
Met van die complete installaties op hun kop alsof ze een American Football wedstrijd aan het verslaan zijn. En sáái dat ze zijn

Nederland is ZO slecht in het namaken van leuke formats
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:15:43 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_43882092
En dan heb je van die mensen die poker op tv kijken om er van te leren. Beetje lastig als je alleen maar commentaar hoort waar geen fuck van klopt
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_43882102
dat is niet alleen bij het pokeren die teringlijer bakt er ook niks van bij het voetbalcomentaar, dan zit ie bijv te vertelle dat een speler uit argentinie komt terwijl hij in feite uit Spanje komt. ok dat is dan nog niet zo erg.. maar zegge dat psv heeft verloren van ajax nadat ze 1-0 hebbe gewonne en jezelf niet corrigeren, dat gaat te ver

eurosports moet denken aan een proffesionelere verslaggever, ze hebben namelijk met elke sport dezelfde gast, en dat betekend dat hij met 9/10 sporten het meeste niet kan vertellen en simpelweg niet weet.
pi_43882817
Frank Kramer, de meest voorspelbare commentator van Nederland.
Tijdens elke voetbalwedstrijd komen de volgende uitdrukkingen regelmatig voorbij:

" en zo komt .... op voorsprong"
" ..... doet het niet onaardig"
" het is niet onwaarschijnlijk dat"
" speler X speelt beroerd/het veld ligt er beroerd bij/de sfeer is beroerd/wat een beroerde pass enz.

pi_43883406
helemaal gelijk , ik denk zelfs dat die droplul alle text van een brieffie leest.
nee eurosport word met dit soort commentaar een echte campingzender.
If you can't fix it, fuck it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')