quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef murp het volgende:
[..]
mijn vriendin werkt ook in het spaarne ziekenhuis
Ik weet niet hoe m'n profiel aan 6 komt, want zover ik het weet is dit m'n 2e post. Misschien reacties uit verwijderde draadjes ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Heb je nou serieus in 2,5 jaar tijd 6 posts gemaakt en allemaal in dit topic?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2007 04:06 schreef mjh487 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe m'n profiel aan 6 komt, want zover ik het weet is dit m'n 2e post. Misschien reacties uit verwijderde draadjes ofzo.
Eensch isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef Plots het volgende:
ik zit op ROC v A'dam Airport in Hoofddorp.
Echt een dorp, altijd windkracht 8
Eens, ik werk in de C1000 floriandequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:17 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
* Haarlemmermeerder meldt.![]()
Woon tegen Floriande aan (Zwaanshoek) en werk in het prachtige Spaarne Ziekenhuis.
Verder kom ik vaak in Hoofddorp, de nieuwe winkels in Floriande (C1000, Supercoop, Hema etc.) zijn voor ons ook ideaal.
Ook vaak bij AH Muiderbos en natuurlijk bij Dirk en AHXL in het centrum.
Betreft winkelen vind ik Hoofddorp echt prima met het vernieuwde centrum. Veel aanwezig en wijds opgezet. Betreft sfeer ben ik nooit zo moeilijk, ik heb geen oude, vieze panden nodig om een stad 'gezellig' te vinden. Hoewel er in Hoofddorp genoeg nieuwbouw is dat écht nergens over gaat
En natuurlijk het vernieuwde winkelcentrum van Cruquius is relaxt, met name Mediamarkt daar, het is eigenlijk gewoon een kutwinkel, maar heeft wel een uitgebreid assortiment en fijne openingstijden
ik soe daar boodschappenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:45 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Eens, ik werk in de C1000 floriande
Kom er geregeld, nooit overlast geconstateerd....quote:Op maandag 14 januari 2008 10:42 schreef Robar het volgende:
Ey people . .
Ik heb een huis in Floriande op het oog, eiland 10 Berkeneiland.
Weet iemand hoe het daar op het eiland wonen is?
Veel overlast (Polen, jeugd, sociale huurders) of juist lekker rustig?
Ik weet niet, moet op de een of andere manier er nog erg aan wennen. Overigens ben ik niet erg tevreden met de Saturn, vind het personeel over het algemeen niet erg kundig noch vriendelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef oinkoink12 het volgende:
Jeetje, wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe centrum?
Ik werk nu bij de saturn daaro, relaxte tent
Erg relaxt centrum geworden, een hoop dicht bij elkaar!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef oinkoink12 het volgende:
Jeetje, wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe centrum?
Ik werk nu bij de saturn daaro, relaxte tent
de Saturn is gewoon net als die andere winkel in de kruuk(ius)quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik weet niet, moet op de een of andere manier er nog erg aan wennen. Overigens ben ik niet erg tevreden met de Saturn, vind het personeel over het algemeen niet erg kundig noch vriendelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |