Yup, hij heeft mijn stamp of approval gekregen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:56 schreef oinkoink12 het volgende:
Btw De nieuwe pool is best te doen
Zit in het centrum tegenover de BCC op een bovenverdieping.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:59 schreef murp het volgende:
pool?
kom eens langs zou ik zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:30 schreef Nohochacyum het volgende:
Ik woon ook in Hoofddorp en ik vind het hier ontzettend saai.
Er is gewoon echt geen ene fok te doen!
Waar?quote:
Ik woon er namelijk alquote:
Dat is toch Floriande?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef murp het volgende:
[..]
ik woon der ook al, in de wijk pleinen
hoezo?quote:Op zondag 2 september 2007 11:06 schreef Toffe_Ellende het volgende:
schiet eens op Hoofddorpers, ik wil dit topic uit m'n MyAcTopics
Hoezo is Overbos de ghetto van Hoofddorp?quote:
hoi mede haarlemmermeerderquote:Op woensdag 12 september 2007 00:56 schreef Sirolf het volgende:
Er is geen Haarlemmermeer-topic dus reageer ik hier maar, aangezien ik toch bijna dagelijks Hoofddorp doorscheur in de ZuidTangent (die overigens bijna nooit volgens schema rijdt, maar dat is algemeen bekend) van Vijfhuizen naar het station.
Schijnen veel mensen te wonen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Trannellius het volgende:
Ik woon trouwens in Overbos vlakbij de basisscholen daar
Heb je nou serieus in 2,5 jaar tijd 6 posts gemaakt en allemaal in dit topic?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Heb je nou serieus in 2,5 jaar tijd 6 posts gemaakt en allemaal in dit topic?![]()
* Haarlemmermeerder meldt.quote:
mijn vriendin werkt ook in het spaarne ziekenhuisquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:17 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
* Haarlemmermeerder meldt.![]()
Woon tegen Floriande aan (Zwaanshoek) en werk in het prachtige Spaarne Ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |