De eersteling en de Geit?quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:15 schreef jogy het volgende:
Hoofddorp. 80.000 inwoners, 2 gangbare café's en een coladisco.
Jup. En de superfly is weer open!quote:
idem hierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:06 schreef Trannellius het volgende:
Ik woon trouwens in Overbos vlakbij de basisscholen daar
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:33 schreef DutchPlayer het volgende:
Ik woon in Amsterdam en doe der altijd bootschappen, daar ken je tenminste normaal parkeren met de auto.
Leuke centrum, leuke stad dorp!
zelf woon ik in pleinen(naast sportdorp)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Het centrum is erg mooi geworden, een deel Floriande en een deel sportdorp zijn erg mooi, maar het Hoofddorp binnen de ring is toch flink snel aan het vervallen zeg. Ben een tijdje geleden even door OVerbos, Toolenburg en Bornhol gereden. Man, man, man, ik had het idee dat ik door de Bijlmer reed! (en dan heb ik het niet over etniciteiten, maar over uitstraling van de wijken)
Das dus inderdaad heel mooi (aan het worden).quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:36 schreef murp het volgende:
[..]
zelf woon ik in pleinen(naast sportdorp)
Industrieterrein?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:41 schreef BobRooney het volgende:
Ik werk er ...de industrietereinen zijn ook erg mooi![]()
Ook goedquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Industrieterrein?
Is het niet meer een bedrijventerrein?
voor 23 cent een uur parkeren is niet veelquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:13 schreef ajay het volgende:
Werk er, fiets erheen vanaf A'dam. Kom dagelijks over die rotonde.
Vind het winkelcentrum wel ok, maar betaald parkeren? Zelfs hier, in een dorp? Not done.
Voor de rest niet echt veel bijzonders naar mijn mening. Een beetje teveel een opvang van bedrijven uit Schiphol geworden..
Gaat om het principe.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:10 schreef murp het volgende:
[..]
voor 23 cent een uur parkeren is niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |