Goed topic kunnen worden met Partij vd dieren en Mercedes in OP?quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:13 schreef KopieerMachine het volgende:
hahahah.
ohja dit ZOU een goed topic KUNNEn worden zijn geweeest
Bedank Molluck, Knowall en JimDavis maar
Het kan nog steeds! Kom op, inhaken kerel! Inhaken op die grap!quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:13 schreef KopieerMachine het volgende:
ohja dit ZOU een goed topic KUNNEn worden zijn geweeest
sterfquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:26 schreef knowall het volgende:
[..]
Het kan nog steeds! Kom op, inhaken kerel! Inhaken op die grap!
Het loont meer te investeren in onderbouwde stellingname wanneer je een extreme opnie als deze uit. Ik stel voor dat je het gebruik van argumenten, voorbeelden, onweerlegbare feiten, bronvermelding en grappige anekdotes overweegt.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Het loont meer te investeren in onderbouwde stellingname wanneer je een extreme opnie als deze uit. Ik stel voor dat je het gebruik van argumenten, voorbeelden, onweerlegbare feiten, bronvermelding en grappige anekdotes overweegt.
Nee ik ben daar te moe voorquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Het loont meer te investeren in onderbouwde stellingname wanneer je een extreme opnie als deze uit. Ik stel voor dat je het gebruik van argumenten, voorbeelden, onweerlegbare feiten, bronvermelding en grappige anekdotes overweegt.
Sterf, nogmaals ter verduidelijking van Dribbel's standpunt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:40 schreef knowall het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |