Klopt, dit is geheel volgens het staatsprotocol (gebaseerd op de joods-christelijke traditie) zoals Geert Wilders het wil invoeren.quote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hare het volgende:
Ik neem aan dat dit de standaardvolgorde is
ha-ha.quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:43 schreef knowall het volgende:
[..]
Klopt, dit is geheel volgens het staatsprotocol (gebaseerd op de joods-christelijke traditie) zoals Geert Wilders het wil invoeren.
ha-ha.quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:46 schreef beestjuh het volgende:
Niet dat ik er ervaring mee heb, hoor.
Ik stel me nu zo'n losse brandspuit voor die zwaaiend door de kamer sperma rondspuitquote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hare het volgende:
Bij de seks bij mij is het 8 van de 10 keer het geval dat ik mijn vriendin eerst laat klaarkomen aangezien het zo'n bende wordt als ik klaarkom.
Okay, dank. Ik heb me net bijna verslikt van het lachen!quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:43 schreef knowall het volgende:
[..]
Klopt, dit is geheel volgens het staatsprotocol (gebaseerd op de joods-christelijke traditie) zoals Geert Wilders het wil invoeren.
Zijn eerste jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 08:41 schreef tonks het volgende:
Heb je vanavond een date ofzo Hare?
Je planned sex?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:27 schreef Darkwolf het volgende:
In mijn geval is het altijd ladies first.
Soms mag ik eerst, maar dat is meestal met een vluggertje of een spontaan moment.
Maar dit komt zelden voor.
Dat ze bij jou niet klaar komen wil niet zeggen dat vrouwen bij niemand klaar komenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef DOGMAN het volgende:
alsof vrouwen klaar kunnen komen...
maar wel braaf dat jullie wachten tot ze het sein faked omdat ze je allang meer dan zat is
quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef DOGMAN het volgende:
maar wel braaf dat jullie wachten tot ze het sein faked omdat ze je allang meer dan zat is
"dan doe je iets niet goed" keepin the myth alive?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou dan doe je iets niet goed, hoelang istie eigenlijk?
![]()
dat de natuur het zo heeft geregeld dat mannen om hoog frequent te insemineren plezier aan sex beleven en jullie slechts een pratende eierschaal zijn, is kennelijk zo zuur, dat jullie middels sprookjes en vuige insinuaties ook de mannen het plezier willen onthoudenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat ze bij jou niet klaar komen wil niet zeggen dat vrouwen bij niemand klaar komen.
Mijn vriendin zegt soms na 2-3x "faken" dat ik nu wel een keer aan de beurt ben, ik ben dan zeker gewoon traag van begrip?quote:Op zaterdag 25 november 2006 18:56 schreef DOGMAN het volgende:
om het feest compleet te maken verzin jij er ook nog even een vriendin bijquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:14 schreef TR08 het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt soms na 2-3x "faken" dat ik nu wel een keer aan de beurt ben, ik ben dan zeker gewoon traag van begrip?Ze stopt vaak wel veel moeite in het faken trouwens als ik jou moet geloven.
Alhoewel ik eigenlijk altijd wel eerst klaarkom omdat dat niet zo moeilijk is, zeker niet met neuken vind ik het geen pre om eerst klaar te moeten komen, hij mag ook best eerst, maar vind het wel aardig als hij het daarna nog even afmaakt voor mequote:Op zaterdag 25 november 2006 06:27 schreef Hare het volgende:
Bij de seks bij mij is het 8 van de 10 keer het geval dat ik mijn vriendin eerst laat klaarkomen aangezien het zo'n bende wordt als ik klaarkom.
Soms vind ik dit wel jammer aangezien je dan zeg maar een vast patroon volgt bij de seks. Toch vind ik het ook niet echt smakelijk om zelf eerst klaar te komen, aangezien het sperma eerst opgeruimd moet worden (nee, mijn vriendin slikt niet) of ik haar niet meer voluit kan beffen.
Ik neem aan dat dit de standaardvolgorde is (ik heb het zo bij al mijn vriendinnen gedaan), maar zijn er mensen die hier anders mee omgaan?
Het spijt me afschuwelijk dat je onderdoet voor de vrouw in zijn algemeenheid als man zijnde en dat je zo'n afschuwelijke slechte minnaar bent dat je je dames niet kan plezieren, maar vrouwen hebben meer mogelijkheden op orgasme gebied en het is aangetoont dat het orgasme van de vrouw dieper is en langer duurt(met dieper wordt bedoeld, meer delen van de hersenen actief, alles slaat op tilt in tegenstelling tot bij de man).quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:36 schreef DOGMAN het volgende:
[..]
dat de natuur het zo heeft geregeld dat mannen om hoog frequent te insemineren plezier aan sex beleven en jullie slechts een pratende eierschaal zijn, is kennelijk zo zuur, dat jullie middels sprookjes en vuige insinuaties ook de mannen het plezier willen onthouden
jammer, jullie zouden tevreden en trots moeten zijn op het feit dat jullie gemaakt zijn om ons nageslacht te bare
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |