Ze worden in totaal dus 3 keer per jaar gebruikt..quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:53 schreef Enil het volgende:
Bij handwerk: in een handdoek
Samen en op haar: in een handdoek
Samen en in haar: handdoek er onder om uit te lekken
Mijn handdoeken leiden zo'n veelzijdig leven![]()
Ik masturbeer elke dag, soms wel een paar keer. Maar soms ben ik bang dat het sperma opraakt en ik later geen kinderen meer kan krijgen. Moet ik het wat minder vaak doen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:53 schreef Slarioux het volgende:
http://www.sexwoordenboek.nl/sperma.html
Jij kreeg van te voren toch ook een lading eitjes mee? Logische gedachtengang dus, van dat anonieme steenbokje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik masturbeer elke dag, soms wel een paar keer. Maar soms ben ik bang dat het sperma opraakt en ik later geen kinderen meer kan krijgen. Moet ik het wat minder vaak doen?
Straks is ie zwanger!quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:58 schreef yvonne het volgende:
Wat een vragen staan daar
maar goed, ontopic, TS spuit jezelf eens onder en laat het zitten, kijken wat je er de volgende ochtend van vindt
Meh, gewoon laten drogen en afborstelen ofzo?quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:58 schreef yvonne het volgende:
Wat een vragen staan daar
kijken wat je er de volgende ochtend van vindt
Hahaha... dus jij kan je handdoeken na een tijdje rechtop zetten zoals een houten plaatquote:Op zaterdag 25 november 2006 07:53 schreef Enil het volgende:
*Proest*quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:33 schreef splendor het volgende:
[..]
Ze worden in totaal dus 3 keer per jaar gebruikt..![]()
Het nagenieten gaat bij mij voor schoonmaken hoor. Anders vind ik het zo'n domper..quote:Op zaterdag 25 november 2006 06:24 schreef Hare het volgende:
Als je bent klaargekomen in of op haar?
Als je op haar tieten of gezicht ofzo bent klaargekomen? Meteen schoonmaken?
En wat als je in haar bent klaargekomen? Het loopt er altijd uit bij mijn vriendin en zodoende op het bed. Zij vind dat over het algemeen wat vies en dus komt er eerst een doekje tevoorschoon om het schoon te maken waarna we pas verder kunnen gaan met nagenieten.
Helemaal in het begin toen we een relatie hadden had ze er minder moeite mee (maar hoefde ze ook niet in het bed te slapen die avond) en liet ze het gewoon lopen. Nu is het toch net ff anders.
Ik vind het niet erg, en ik zou het ook niet extra opwindeld vinden als ze het zou laten zitten, maar toch ben ik benieuwd wat jullie met sperma doen?
Ghehehe!quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:53 schreef Enil het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |