De kudde lemmings die zich massaal over de rand stort, danquote:Op zondag 24 december 2006 02:41 schreef broer het volgende:
[..]
Wees niet bang, Wickedangel. Ook jij hoort bij de kudde.
Dat zou Lamon eigenlijk zó veel goed moeten doen dat hij weer terug zou moeten komen.quote:Op zondag 24 december 2006 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Weet je trouwens dat we bijna een maand met dit topique hebben gedaan
O, ik las erin: "Ja, jij wel, volgzaam type."quote:Op zondag 24 december 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, hállo! Dat was niet akelig bedoeld.
Zijn laatste post stamt van afgelopen donderdag. Hij heeft 't over "een paar maanden".quote:Op zondag 24 december 2006 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat zou Lamon eigenlijk zó veel goed moeten doen dat hij weer terug zou moeten komen.
Heb jij enig idee hoe lang hij nu al weg is?
Vólgzaam!quote:Op zondag 24 december 2006 02:48 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik las erin: "Ja, jij wel, volgzaam type."
Maar wat bedoelde je dan wel?
Dat zal nog wel meevallen. Met een weekje of twee is hij terug.quote:Op zondag 24 december 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Zijn laatste post stamt van afgelopen donderdag. Hij heeft 't over "een paar maanden".
Hoogstens achtervolgzaam.quote:
Ja, dat is een beetje een open deur. En desondanks erg waar.quote:Ik bedoelde alleen dat jij Lamon niet bent en andersom. Maar dat is logisch, hè![]()
Oh nee! Hij heeft gepost wat hij heeft gepost en nu houden we hem eraanquote:Op zondag 24 december 2006 02:53 schreef broer het volgende:
Dat zal nog wel meevallen. Met een weekje of twee is hij terug.
Tenzij hij last heeft van zoiets doms als 'trots'. Maar ik schat hem hoger in.
Dat is ook ondoenlijk. Stop maar met zoeken.quote:Hoogstens achtervolgzaam.
(Ik heb het topic nog niet gevonden.)
Dat besefte ik al. Daarom dacht ik dat ik 't verder niet hoefde uit te leggen.quote:Ja, dat is een beetje een open deur. En desondanks erg waar.
Familie. Eten. Cadeautjes. Jij?quote:Ga je nog wat leuks doen met Kerst?
Jij weet ook niet wat je wilt. Moet hij nou terugkomen of wegblijven?quote:Op zondag 24 december 2006 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Oh nee! Hij heeft gepost wat hij heeft gepost en nu houden we hem eraan![]()
Oké dan maar, mevrouw Bier-en-tietuh. (Goed gegokt? Nou? Nou?)quote:Dat is ook ondoenlijk. Stop maar met zoeken.
Exclusief de cadeautjes. En als bonus werken. Verder doen we zo ongeveer hetzelfde, blijkbaar.quote:Familie. Eten. Cadeautjes. Jij?
Hij moet terugkomen om permissie te vragen om weg te blijvenquote:Op zondag 24 december 2006 03:00 schreef broer het volgende:
Jij weet ook niet wat je wilt. Moet hij nou terugkomen of wegblijven?
Nee. Ik heb dat hele topic niet gezienquote:Oké dan maar, mevrouw Bier-en-tietuh. (Goed gegokt? Nou? Nou?)
Ik denk dat heel Nederland wel zo'n beetje hetzelfde doet. Een hoop mensen werkt ook met de kerst. Ik zag laatst procenten van zo'n enquete, maar de precieze aantallen ben ik vergeten.quote:Exclusief de cadeautjes. En als bonus werken. Verder doen we zo ongeveer hetzelfde, blijkbaar.
Dat zou wel moeten, inderdaad. Maar denk je dat hij zich daar ook maar iets van aantrekt?quote:Op zondag 24 december 2006 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Hij moet terugkomen om permissie te vragen om weg te blijven![]()
O, je hebt Fok! weggeklikt? Want anders kom je het rond dit tijdstip in vrijwel elk topic tegen.quote:Nee. Ik heb dat hele topic niet gezien
Gelukkig hoef ik niet zo heel lang bij mijn familie door te brengen. Dat is wel prettig.quote:Ik denk dat heel Nederland wel zo'n beetje hetzelfde doet.
Nee, geen bal. Maar daarom heet hij Lamon en niet broerquote:Op zondag 24 december 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Dat zou wel moeten, inderdaad. Maar denk je dat hij zich daar ook maar iets van aantrekt?
Ik ben er ieder geval wel achter wat momenteel het baggertopic is. Maar daar stond mijn naam niet inquote:O, je hebt Fok! weggeklikt? Want anders kom je het rond dit tijdstip in vrijwel elk topic tegen.
Heb je een akelige familie?quote:Gelukkig hoef ik niet zo heel lang bij mijn familie door te brengen. Dat is wel prettig.
quote:Zijn er nog manieren om iets anders te doen met Kerst dan de rest van Nederland?
quote:Once bitten and twice shy
I keep my distance but you still catch my eye
Tell me baby do you recognise me?
Well it's been a year, it doesn't surprise me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |