Triootje Marcel en de zusjesquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:40 schreef SuperMOM het volgende:
Gebeurt er nog iets op de streams?
Er was 10 minuten geleden ook al een 'hilarish' moment in de slaapkamer met tijn... Tijn wilde 'leuk'doen bij Janine. haar broek laten zakken, maar Janine ging recht voor het bed van tijn staan, en voor de ogen van Tijn deed ze dat dus zelf. En nee ze had geen slip eronder aan... Hilde die dit ook zag, vond het zoooooooo leuk... "Dit vergeet je nooit meer Tijn" Jeroen: "Staat voor altijd op je netvlies"quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn gaat een gevulde condoom bij Sjaan onder het kussen leggen![]()
He Bartoli, Go Ahead - MVV 2-0![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Triootje Marcel en de zusjes![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:42 schreef T-lex het volgende:
Jeroen heeft z'n onderbroek verkeerd om aan, komen ze nu achter.....hoe simpel![]()
Ik heb nog steeds geen geluid. Waarom denk je dat ik in de COS rondhangquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:41 schreef ruby het volgende:
En ik ga de schoentjes bij de Albert Heijn stelen als kinderen hun schoen weer mogen zetten voor Sinterklaas. En dan stuur ik ze gelijk naar Cambodja.
p.s. Ik hoor steeds rare geluiden door m'n streams heen (nee, Hilde is het niet dit keer). Hebben jullie dat ook?
Jaja. Om z'n geld te knuffelen zeker.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:43 schreef Beatie_NL het volgende:
Milica tegen Jeroen: "Kom nou hier liggen, ik ben hier gekomen om met je te knuffelen en nu ga je in je eigen bed liggen"![]()
Zelfs ik begrijp die hint.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:43 schreef Beatie_NL het volgende:
Milica tegen Jeroen: "Kom nou hier liggen, ik ben hier gekomen om met je te knuffelen en nu ga je in je eigen bed liggen"![]()
Hier werken alle streams met geluid.. probeer eens de pagina te reloaden, of desnoods compleet IE opnieuw te starten.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen geluid. Waarom denk je dat ik in de COS rondhang![]()
Echt geen geluid omdat de streams bij jou het niet doen of omdat je het geluid hebt uitgezet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen geluid. Waarom denk je dat ik in de COS rondhang![]()
Ja, ze is de slet van BB6. Oh nee, dat is Marciaquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:44 schreef arneaux het volgende:
Nu duikt Tijn om Milcia. Ze is wel een beetje voor algemeen gebruik dat huis ingekomen he? Eerst Marcel, dan Jeroen, nu Tijn.
Als dat zo is.. is het wel een erge dure H**r hoor...quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja. Om z'n geld te knuffelen zeker.
Pas maar op. Drek krijg je BBoon achter je aan.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze is de slet van BB6. Oh nee, dat is Marcia![]()
Haha, ik had dezelfde opmerking in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaja. Om z'n geld te knuffelen zeker.
Ik denk dat sommige leden van de buren dat niet zo leuk zouden vinden deze opmerkingquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ze is de slet van BB6. Oh nee, dat is Marcia![]()
Het geluid op mijn pc doet 't gewoon niet. Vorig jaar trouwens ook al niet. Lekker rustig, als je 't mij vraagtquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:45 schreef ruby het volgende:
[..]
Echt geen geluid omdat de streams bij jou het niet doen of omdat je het geluid hebt uitgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |